Ikean MINNEN-sänky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
45834_PE142231_S3.jpg

Tälläinen =)

kyllähän tuossa nukkuu lapsi varmaan aika pitkään! minä olen tuota sänkyä ajatellut myös kun pinnasängystä luovutaan. ja tuon voi maalata spray-maalilla, vaaleanpunainen olisi ihana:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Mä nyt vielä pähkäilen, et onks tää sänky sopiva koululaisellekin? Tyttö kovasti haluu, mut...

Kokonsa puolesta vai miten sopiva? Mä mahdun siihen itse ainakin ihan kevyesti... kun on 80cm leveäkin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllähän tuossa nukkuu lapsi varmaan aika pitkään! minä olen tuota sänkyä ajatellut myös kun pinnasängystä luovutaan. ja tuon voi maalata spray-maalilla, vaaleanpunainen olisi ihana:)

Tuossapa oiskin ideaa, meidän "prinsessa" kun rakastaa kaikkea vaaleanpunaista =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuossapa oiskin ideaa, meidän "prinsessa" kun rakastaa kaikkea vaaleanpunaista =)

olen jossain lehdessä nähnyt tuon sängyn vaaleanpunaiseksi maalattuna ja se oli ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä nyt vielä pähkäilen, et onks tää sänky sopiva koululaisellekin? Tyttö kovasti haluu, mut...

Kokonsa puolesta vai miten sopiva? Mä mahdun siihen itse ainakin ihan kevyesti... kun on 80cm leveäkin

Niin kyllähän siihen mahtuu, mut mä mietin et onko se sitten isommallekin koululaiselle kelpo, ettei taas olla ostamassa uutta... vai ostaisko jo nyt jonkun joka menee vuosia.

Mun pikkusiskolla on tuo. Se on muistaakseni peräti 90 cm leveä, ollaan joskus nukuttu miehen kanssa siinä molemmat. Ihan hyvin mahtui. :D

Ei kun pirskatti, siskolla onkin se saman tyylinen sohvasänky. Anteeksi, sekoilin.