Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:![]()
Tälläinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Mä nyt vielä pähkäilen, et onks tää sänky sopiva koululaisellekin? Tyttö kovasti haluu, mut...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän tuossa nukkuu lapsi varmaan aika pitkään! minä olen tuota sänkyä ajatellut myös kun pinnasängystä luovutaan. ja tuon voi maalata spray-maalilla, vaaleanpunainen olisi ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän tuossa nukkuu lapsi varmaan aika pitkään! minä olen tuota sänkyä ajatellut myös kun pinnasängystä luovutaan. ja tuon voi maalata spray-maalilla, vaaleanpunainen olisi ihana![]()
Tuossapa oiskin ideaa, meidän "prinsessa" kun rakastaa kaikkea vaaleanpunaista =)
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Mä nyt vielä pähkäilen, et onks tää sänky sopiva koululaisellekin? Tyttö kovasti haluu, mut...
Kokonsa puolesta vai miten sopiva? Mä mahdun siihen itse ainakin ihan kevyesti... kun on 80cm leveäkin