Ikean juliste hakusessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tietääkö kukaan, myydäänkö ikeassa vielä sellaista isoa julistetta, jossa hiekkarannalla menee kahdet askeltenjäljet?

Haluaisin ehdottomasti tuon julisteen, mutta autottomalle ikea on kaukana ja nettisivuilla ei tuota julistetta näy.

Jippii! Löysin googlella kuvatoimiston, jonka sivuilla samantyyppinen kuva tarjolla!

http://cartinafinland.fi/kuvapankki/imagebank/image/23/23187/Jalanj%E4ljet+rannalla.jpg

Laitoin tiedustelun julisteen hinnasta. Saas nähdä, kuinka tyyriiksi tulisi.

Ja julisteen kehystän ja laitan alakulmaan lasin alle tämän runon, joka on minulle ollut lohtuna monissa vaikeissa elämänvaiheissa:

Eräänä yönä näin unta,
että kuljin meren rannalla Herran kanssa.

Taivaalla välkehti kuvia elämästäni.
Huomasin, että niissä kaikissa
oli jalanjälkiä hiekassa.

Joskus jälkiä oli kahdet, joskus vain yhdet.
Elämäni vaikeissa kohdissa näin
vain yhdet jalanjäljet ja sanoin:
"Herra, sinä lupasit kulkea aina kanssani.
Mikset sinä ollut rinnallani,
kun tarvitsin sinua kipeimmin?"

Herra vastasi: "Niissä kohdissa,
joissa olet nähnyt vain yhdet jalanjäljet,
lapseni, minä kannoin sinua."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana runo, vaikka en uskovainen olekaan <3

En kai minäkään virallisesti, mutta jotain turvaa olen niin monesti elämässäni tarvinnut, että kiitokseksi haluan tehdä tällaisen sänkyni yläpuolelle. :)

Lähinnä tulee mieleen viimeiset viisi vuotta, kun olen hitaasti ja tuskallisesti toipunut ajasta, jolloin lapseni isä jäi kiinni yhteisen 3-vuotiaamme seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja koko maailmani sortui niin, että sairastuin psyykkisesti ja jouduin sairaalahoitoon. Lapsi on onneksi unohtanut ja on tänä päivänä onnellinen koululainen, mutta minä en unohda koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana runo, vaikka en uskovainen olekaan <3

En kai minäkään virallisesti, mutta jotain turvaa olen niin monesti elämässäni tarvinnut, että kiitokseksi haluan tehdä tällaisen sänkyni yläpuolelle. :)

Lähinnä tulee mieleen viimeiset viisi vuotta, kun olen hitaasti ja tuskallisesti toipunut ajasta, jolloin lapseni isä jäi kiinni yhteisen 3-vuotiaamme seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja koko maailmani sortui niin, että sairastuin psyykkisesti ja jouduin sairaalahoitoon. Lapsi on onneksi unohtanut ja on tänä päivänä onnellinen koululainen, mutta minä en unohda koskaan.

:hug:

Yhteistyössä