Ikean expedit vai anttilan box hyllykkö???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tsip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tsip"

Vieras
Kumpi on parempi? Anttilan mallissa ei ole kuin 3 lokeroa ja maksaa 199€ ja ikean 16 lokeron kaappi maksaa 99€. Kumpi kannattais ostaa lastenhuoneeseen???

Ja tietääkö kukaan meneekö tuohon ikean hyllyyn anttilan box laatikot???

Äh, nyt siis laitoin vahingossa 3 vaikka piti laittaa että 9 lokeroa on anttilan kaapistossa!

Moniko lokeroinen expedit teiltä löytyy, mep? Itse en tykkää kovin paljon niistä ikean laatikoista mitä saa siihen hyllyyn...

[QUOTE="a p";23785127]Äh, nyt siis laitoin vahingossa 3 vaikka piti laittaa että 9 lokeroa on anttilan kaapistossa!

Moniko lokeroinen expedit teiltä löytyy, mep? Itse en tykkää kovin paljon niistä ikean laatikoista mitä saa siihen hyllyyn...[/QUOTE]

8 lokeroa. Voi lapsen kasvaessa nostaa pystyasentoonkin (nyt vaakassa siis) jolloin vie vähemmän tilaa huoneessa. Oikein hyvä meille. Alarivissä on rottinkiset laatikot legoille ym., ylärivi on vapaata hyllytilaa.

[QUOTE="a p";23785156]Mitkä laatikot teillä on expedit hyllyssä, chef? Ja montako lokeroa teiltä löytyy hyllyköstä?[/QUOTE]

Meillä on 2 sellaista 4*4 lokeroista, 2 sellaista 2*4 lokeroista ja 1 kpl 2*2 lokeroinen.

Lastenhuoneessa meillä on hyllyssä ikean dröna-laatikoita vaaleanpunaisena 4 kpl ja sen lisäksi 8 kpl vaaleanpunaisia muovilaatikoita, jotka oikeasti kuuluvat toiseen laatikostoon (en muista senkään nimeä) mutta kun ne on pirun käteviä leukoreja.

Kuvassa ne laatikot (vaaleanpunaisia) joiden nimeä en muista.

Sitten meillä on (kuten kuvasta näkyy) muutama lekman-laatikko jotka on sijoitettu tällä hetkellä esikoisen huoneeseen. hänellä on lisäksi mustia ja vaaleanpunaisia dröna-laatikoita.

Makuuhuoneessa on mustia dröna-laatikoita ja keittiössä mustia ja sinisiä dröna-laatikoita.

Tyytyväinen Expedit käyttäjä myös ilmoittautuu! Meillä on kans sellainen 16 lokeroinen Expedit. Hyvä ja jämäkkä hylly. Siihen saa ostettua niihin lokeroihin upotettavat laatikot (2 vetolaaatikkoa yhdessä lokerossa) ja ovia. Ja tietysti sitten noita irtolaatikoita. Saa helposti sommiteltua omiin tarpeisiin sopivan kokonaisuuden. LIäski meillä on vielä se sarjaan sopiva kirjoituspöytä (kiinnitettynä hyllyyn).

Mä meen aivan sekasi, ku on niin monta vaihtoehtoo :D Pitäs olla vaan se yks niin hakis sen ja sillä selvä. Eli siis, ongelma mulla on, hommaanko ikean, jyskin vai anttilan hyllykön. Monellako lokerolla ja mitkä laatikot siihen ois kivoimmat ja kestävimmät :D Yksi 2-vuotias lapsi ja toinen tulossa ja kaikki lelut siihen pitäs mahtua. Lisäksi ostan ikeasta sen penkin joka leluille tarkoitettu, jossa kansi menee hitaasti kiinni, isommille leluille. Vaikeaa tästäkin voi tehdä :D

[QUOTE="a p";23785273]Mä meen aivan sekasi, ku on niin monta vaihtoehtoo :D Pitäs olla vaan se yks niin hakis sen ja sillä selvä. Eli siis, ongelma mulla on, hommaanko ikean, jyskin vai anttilan hyllykön. Monellako lokerolla ja mitkä laatikot siihen ois kivoimmat ja kestävimmät :D Yksi 2-vuotias lapsi ja toinen tulossa ja kaikki lelut siihen pitäs mahtua. Lisäksi ostan ikeasta sen penkin joka leluille tarkoitettu, jossa kansi menee hitaasti kiinni, isommille leluille. Vaikeaa tästäkin voi tehdä :D[/QUOTE]

Meillä on 1 ja 2v lapset jotka jakavat keskenään tuon 16 lokeroisen hyllyn (kuvassa hylly on vielä esikoisen käytössä) ja se on heille oikein sopiva. 4 alalokeroa on täynnä duploja, 2 seuraavaa riviä on tosiaan niiitä vaaleanpunaisia lelulaatikoita joihin on lajiteltu lelut ja ylärivillä on kirjat. Isommat lelut (my little pony linnat yms) on hyllyn päällä.

Esikoisella (8v) on 8-lokeroinen ja se riittää hänelle nipinnapin.

Eli mielestäni 8 lokeroa/lapsi on ainakin meillä ihan hyvä määritelmä. Joskin pienillä on vielä muutakin lelunsäilytystilaa muissa kalusteissa. Mutta kokisin sen 9-lokeroisen täysin riittämättömäksi meille.

Meilläkin Ikean kaksi expedit hyllykköä. Toisessa on 8 lokeroa ja toisessa 4. Kyllä mä ainakin jo ihan hinnan puolesta ostaisin tuon Ikean hyllykön, mutta makuasiahan tämä. Kattelin silloin kyllä noita itsekin Anttilasta noita hyllyköitä, mutta hinta ratkaisi. Ostettiin Anttilasta sitten sellaisia pyörillä olevia hymynaamallisia laatikoita noihin lokeroihin leluja varten ja paljon mahtuu tavaraa kyllä. =) Oon ollu enemmän kuin tyytyväinen.

Meillä on kolme Ikean Expedit-hyllykköä, yksi 16-lokeroinen joka on työhuoneessa tilanjakajana ja täynnä kirjoja molemmin puolin. Sitten on kaksi 8-lokeroista, joista toinen on työhuoneessa sarjaan kuuluvan pöydän kanssa ja toinen lapsen huoneessa.

Meillä on hyllyihin sopivat vetolaatikot työpöydässä, ja lapsen huoneessa sellaiset punotut korit joissa leluja. Eikä mitään valittamista :)

Noniin, kiitos teille, sain valittua että ostan ikean :D Ja 16 lokeroisen. Enää ongelmana et mitkä laatikot niihin haluan. Yhdellä kaverilla on juurikin nuo anttilan hymynaamat, ne ois kivat. Mut sit ois myös ne anttila pox laatikot. Onkohan ne kestäviä......... Niistä ikean lekman laatikoista en tykkää, rumat värit minusta. Kirkas menis, mut näkyy läpi joten tavallaan se kaaos pysyy :D Sit mietin niitä pinkkejä kangas laatikoita, mut onkohan ne kuinka pölyä kerääviä...

Ikean Expedit on hyvä ja jämäkkä hyllykkö. Jos vielä laittaa seinään kiinni niin ei varmasti kaadu päälle. Meillä on Anttilan hymynaamalaatikot ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Niissä on pienet pyörät, joten lapsi saa ne hyvin lokerikosta ulos, ne voi pestä tarpeen tullen (muovia)ja ne on kestävät. Mä en itse tykännyt Ikean laatikoista, vaikka vaihtoehtoja sieltä löytyykin. Meillä hymylaatikot on alarivillä ja hyvin mahtuu leluja.

Täällä myös yksi ikean puolesta puhuja :) Ja meillä on expeditissä juurikin noita pinkkejä kangaslaatikoita ja niitä kyllä aion hommata lisääkin! En ole erityisemmin huomannut että pölyä keräisivät... Todella tilavat ja minun mielestä siistin näköiset!