K
"Klaara"
Vieras
Mulla on kaksi äärettömän huonosti nukkuvaa lasta ja olen viimeeksi vissiin n. 3 vuotta sitten nukkunut kunnolla. Mies haluaa nukkua toisessa huoneessa, koska käy töissä. Itse olen kotona hoitovapaalla mutta teen välillä viikonloppuisin töitä, kun mies on kotona lasten kanssa.
Vanhempi lapsi on 3v ja on aina ollut huono nukkuja, heräilee unissaan ja pyörii ja pitää ääntä. Nuorempi on vasta 1v mutta nukkuisi vain sylissä. Tai nukkuu hyvin muiden kanssa, mutta minä saan nukuttaa 1,5h häntä syliin heijaten. Haluaisi vielä rintamaitoa mutta en ole enää öisin antanut.
Viime yönäkin tunsi tosi synkkiä ajatuksia lapsia kohtaa kun molemmat olivat vuorotellen hereillä ja 2 tuntia valvoin keskellä yötä..
Tuli mieleen että pitäisikö hakea apua? En jaksa olla heidän kanssaan päivisin kun väsyttää. Ja silloin kun saisin nukkua, en osaa nukkua! Ihan hullua, aivan kuin kävisi ylikierroksilla niin ettei uni tule vaikka väsyttää.
En mä tiedä, olenko sitten masentunut vai vaan armottoman väsynyt mutta pahalta tuntuu.
Vanhempi lapsi on 3v ja on aina ollut huono nukkuja, heräilee unissaan ja pyörii ja pitää ääntä. Nuorempi on vasta 1v mutta nukkuisi vain sylissä. Tai nukkuu hyvin muiden kanssa, mutta minä saan nukuttaa 1,5h häntä syliin heijaten. Haluaisi vielä rintamaitoa mutta en ole enää öisin antanut.
Viime yönäkin tunsi tosi synkkiä ajatuksia lapsia kohtaa kun molemmat olivat vuorotellen hereillä ja 2 tuntia valvoin keskellä yötä..
En mä tiedä, olenko sitten masentunut vai vaan armottoman väsynyt mutta pahalta tuntuu.