K
"kolmenmamma"
Vieras
Olen jotenkin väsynyt olemaan äiti meillä on kolme alle kouluikäistä lasta (5v tyttö, 3v poika ja 4 kk poika) tytöllä on todettu alkuvuodesta epilepsia jota vielä tutkittaa ja lääkitystä kokeillaan poissaolokohtauksia ja unenaikaisia kohtaukset. Hänellä on viivettä kehityksessä ja nyt uutena yllärinä että hänellä on yksi munuainen jonka takia häntä tutkitaan lisää myös.
Ja keskimmäiselläkin on lievää viivettä puheen kanssa.
Nyt sitten nuorin ollut levotn nukkuja yöt ok vaikka kitisee, päivällä ei nukku kun noi puolen tunnin tai tunnin jaksoja muutaman viikko sitten nuorin nukku vielä kahdetkin jopa 3 tunnin vaunu unia ulkona nyt ei niitäkään kun noita lyhyitä ja kun työntää vaunuja!
Mikä neuvoksi rakkaat ihmiset neuvoja ja edes jotain mikä mun elämää lohduksi antaa!
Ja keskimmäiselläkin on lievää viivettä puheen kanssa.
Nyt sitten nuorin ollut levotn nukkuja yöt ok vaikka kitisee, päivällä ei nukku kun noi puolen tunnin tai tunnin jaksoja muutaman viikko sitten nuorin nukku vielä kahdetkin jopa 3 tunnin vaunu unia ulkona nyt ei niitäkään kun noita lyhyitä ja kun työntää vaunuja!
Mikä neuvoksi rakkaat ihmiset neuvoja ja edes jotain mikä mun elämää lohduksi antaa!