L
"Laa"
Vieras
Nyt lähtöö pian järki tän jalkovälin kanssa... Toisen lapsen syntymän jälkeen alapää on ollu kuiva ja herkkä ku mikäkin. Seksistäkään ei tule mitään kun on niin kuiva ja limakalvot menee rikki pienestäkin hankauksesta. Kaikenlaista on kokeiltu. Liukkari on käytössä kumit on vaihdettu lateksittomiin mikä kyllä vähän helpotti muttei kokonaan ole poistanut ongelmaa. Alapäätäni olen rasvaillut kaiken maailman tököteillä. ceridalia, ovestinia(mikä sai alapäähän sellaisen kirvelyn että herranen aika sentään..). Se mikä on jännä juttu on että jos harrastaa seksiä paljaalla siis ilman kumia tätä ongelmaa ei ole ollenkaan ja melkein niin että oma kosteuskin riittää... Mutta niinkään ei voi tehdä jatkuvasti kun kondomi on ainoa sopiva ehkäisy mulle. Toinen ongelma on se että nykyään on vaikea saada orgasmia. Ennen olen helpolla saanut ja saan jopa yhdyntä orgasmeja. Nykyään ei vaan meinaa saada mitenkään. En tiedä voiko olla jotain häikkää hormoneissa sitten? Mutta luulis että sekin asia olis jo tasoittunut. synnytyksestä jo yli 2v. ja imetyksen lopetin jo vajaa vuosi sitten. Muilla samaa vaivaa? Mikä on auttanut?