ikävä poikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvaa ikävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvaa ikävä

Vieras
moi. eli mun mies ja 2vuotias poika lähti viikoksi reissuun mummolaan, ja itse en työn takia päässyt. Välimatkan (1000km) vuoksi emme käy kun 1-3kertaa vuodessa. Ja ensin olin ihan innoissani että lähtevät että saan nyt nukkua pitkään,käydä kahvilla kavereitten kanssa, siivoa ns. rauhassa! Mutta nyt mulla on niin kauhean ikävä meidän "vauvaa", että itku tulee, ja ei ruoka maistu jne...Mieheni sanoo että mä oon yliherkkä, mutta mitens te muut ajattelet tän asian???

Kiitos...

mä oon kans ihan kiinni mein lapsis (4 lasta),ahdistaa ajatuskin et joutuis olee erossa niistä.mulle oli jo liikaa kun mies käytti pojun 5kk lekuris yks päivä,kauhee ahdistus kun poju ei ollut mun luona... :D kyllä mä ehdin olee ilma lapsia sit myöhemminkin =)

On ihan normaalia että äiti ikävöiden reagoi lasta.Yritä nyt vain nauttia vapaudesta kun sulla mahdollisuus.Koko ikäsi aikaa taas hoitaa pesuetta.Joten nyt oisi hyvä tilaisuus huilia.Ei tiä koska taas sulla mahdollisuus tähän samaan.

Minunkin kohta 4v ollut viikonlopun vanhempieni kanssa mökillä, tulee huomenna takaisin ja ikävä on, mutta toisaalta olen ihan hirveästi myös nauttinut tästä! Tiedän että muksulla kaikki hyvin ja kivaa taatusti, joten miksi häntäkään koko ajan häiritsisin "äidin ikävällä" ja kivempaa sitten taas olla yhdessä kun oltu erikseenkin.

Mulla ei koskaan oollut lapset missään yökylissä, ihan muutaman kerran äiti yötä meillä jos menoa.
Kuopus oli muutaman kerran mummon luona yötä,
Itse kyllä olen hoitanut lapsenlapsia yökylässä.

Lähtivät Torstaina ja tulevat keskiviikkona, vielä monta päivää...aaargh!!! Juu kyllä ne pari ekaa päivää meni ns. hyvin, mutta joka päivä on ns. pahempi!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Kyllä varmasti tulee viikossa ikävä, onhan siinä monta päivää. koskahan sitä itse raskii edes yöksi laskea pojan pois luotaan...

Juu, tää oli kyllä mun eka kerta näin pitkään ilman poikaa, ja viimeinen!!!!!

Yhteistyössä