ikävä miestä:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ./
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

./

Vieras
mies teki virheen.. ollaan oltu nyt erossa viikon verran. kauhea ikävä.. en osaa päättää oliko se tarpeeks iso virhe et kaatais kaiken. mutmut en tiedä miten pääsen yli ku nyt ainakin tekee mieli vaan ilkeillä sille.. pojalla on kauhea ikävä isäänsä.. vaikka onkin niin pieni ettei saa sanotuksi.. mut tuojottaa sen kuvaa ja pussailee sitä:/ mitä mä teen?
kyse oli siis uhkailusta.. sopimattomasta käytöksestä lapsen nähden..ja tää ei ole ekakerta..

Kurja tilanne teillä kannattaisiko varata yhdessä miehesi kanssa aika perheneuvolaan ja keskustella siitä ja hakea apua siihen. ero ei ole aina paras ratkaisu, mutta joskus välttämätön..
voimia sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut en mä kokenu et olis auttanut.

ehkä ei auta aluksi mut kun muutaman kerran käy ja jos vielä on nainen sekä mies perheneuvolan puolelta keskustelussa ja ne pitää keskustelun kahden keskisenäkin että mies menee miehen kanssa keskustelemaan ja nainen naisen kanssa niin siinä voisi tilanne vähän aueta...

miestä perheneuvolassa.. mies sitä olis toivonut.. mut ei onnistunut

Toinen mikä voisi auttaa on jos saisit miehesi menemään meilenterveystoimistoon siellä on yleensä mies psykologeja ja ne on tottuneet keskustelemaan sellaisten ihmisten kanssa joilla on tuollainen ongelma...
Mut alentaako se miestäsi liikaa, jotkut kokevat sen nöyryytyksenä kun joutuvat ns.kallonkutistajalle menemään...

yksin yksityisellä..mut se ei ota enää vastaan ja säännällinen käynti olis tullut kalliiksi.. aina on olleet työajt ongelmana.. aina sai peruuttaa ku tekee 12 tunnin vuoroja..
ottaa vaan niin pattiin ku se tekstailee niin ku ei mitään.. jostain mitä haluan tuliaisiks niitten äidiltä.. ärhg.. voiko kiinnostaa nyt enempää

yksin yksityisellä..mut se ei ota enää vastaan ja säännällinen käynti olis tullut kalliiksi.. aina on olleet työajt ongelmana.. aina sai peruuttaa ku tekee 12 tunnin vuoroja..
ottaa vaan niin pattiin ku se tekstailee niin ku ei mitään.. jostain mitä haluan tuliaisiks niitten äidiltä.. ärhg.. voiko kiinnostaa nyt enempää

eikö teillä ole kunnallista mielenterveystoimistoa... Ja kyllä ne töissä lääkäri käynnit ymmästää. Jos miehes on itse halukas menemään...

Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ratkaisu:
Muuttakaa paritaloon, sinä toiseen asuntoon ja miehesi toiseen, niin voitte aina käydä panemassa naapuria

Hei, mut tuohan voisi toimia

Minä en ymmärrä kun pitää vakavasta ruveta leikkiä laskeen...
Ajattele jos itse olisit samassa tilanteessa.... :(

Ootkos sä samppa-74 joku neiti vai?

Haluatko hameen, ota tästä.

Yhteistyössä