Ikävin asia, jolla miehesi on sinua loukannut?

  • Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Alkuperäinen kirjoittaja G:
- Mies viestitteli vieraan naisen kanssa, tiesi jääneensä kiinni, mutta yritti edelleen kieltää asian = ilmeisesti kuvitteli naineensa sinisilmäisen idiootin
niin täälläkin. ja se toinen nainen sattui olee miun sisko
Samoin teki mun mies, ensin jossain chatissa, sen jälkeen sähköpostitse...puhelinnumeroita eivät ehtineet vaihtaa kun jäi kiinni.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Alkuperäinen kirjoittaja G:
- Mies viestitteli vieraan naisen kanssa, tiesi jääneensä kiinni, mutta yritti edelleen kieltää asian = ilmeisesti kuvitteli naineensa sinisilmäisen idiootin
niin täälläkin. ja se toinen nainen sattui olee miun sisko
Samoin teki mun mies, ensin jossain chatissa, sen jälkeen sähköpostitse...puhelinnumeroita eivät ehtineet vaihtaa kun jäi kiinni.
Lisään vielä, viestit sisälsi seksiä ja hellittelyä. Mies myöskin valehteli tälle naiselle, että mä oon muka pettäny sitä ja että ollaan eroamassa...MIKÄ EI TOD PITÄNYT PAIKKAANSA.

 
kokemusta on
Itse joskus kirjoittelen miesten kanssa chatissa ja lähes kaikki, jotka siellä pyörivät ovat (pienten) lasten perheenisiä. Haluavat kuulemma saada vähän vipinää elämäänsä. Ja aina pyytävät s-postiosoitetta ja puhelinnumeroa. Mua niin harmittaa heidän vaimojensa puolesta. Surullista. Mutta toisaalta, onhan tuo parempaa noin kun "livenä" pettäminen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
ei oo ikävin mutta eilen illalla kuitenkin kosketti ja sai kyyneliin. kysyin siis missä kännykän laturi on. sain vastaukseksi "mene sinä siitä ja hanki oma laturi kun oot jo yhden laturin hävittäny." todellisuudessa en edes omista laturia, luulisi miehen tietävän sen kun puhelimen mulle antoi. yhteisessä käytössä on ollu kaks laturia joista toinen on menny rikki. ikävää tässä oli se tapa miten hän mulle puhu. ei naiselle saa puhua silleen tuhmasti. :|
Oikeesti...? Sä oot vielä onnekas, toi ei oo mitään vielä. Kuulisit miten mun mies haukkuu mut vähän väliä ihan pataluhaks, haastaa riitaa tyhjästä ja syyttää sitten mua kaikesta. Vähän vaikuttaa narsistiselta.

Päivittäin mietin, että mitä helvettiä mä teen tollasen ukon kanssa.
 
j
Sanoi esikoisen ollessa muutaman kuukauden ikäinen, ettei olisi lapsia tehnytkään, jos olisi tiennyt "että koko elämä menee". Viittasi siis siihen, etten katsonut hyvällä suunnitelmiaan lähteä viikoksi ulkomaille bailaamaan minun hoitaessani koliikkivauvaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Minun mieheni ei koskaan ole sanonut minulle pahasti! Ollaan seurusteltu reilu 5v ja meillä on yksi lapsi.
Minä vain kertakaikkiaan olen onnistunut saamaan niin hyvän miehen!
Osaan arvostaa sitä.
Jos mies tekisi tommosia temppuja mitä ootte kirjotellu niin en kyllä sellasta katsoisi.
Onnittelut sinulle hyvästä miehestä. Mä oon 29v. 2 lasta ja naimisissa kusipäisen miehen kanssa, mulla ei edes ole kokemusta hyvästä miehestä....usko sellaisen olemassa oloon on loppunut.

Entisetkin miehet on olleet peestä. :(
 
Eksiä jos muistellaan niin pettäminen.

tää nykynen taas "loukkasi" minua uskomalla sen paskan mitä kuuli kyliltä..että mulla ois ollut toinen mies sinä aikana,mitä oon hänen kanssaan ollut..Asia on nyt puitu läpi,puhuttu,itketty..
 
sini-tuuli
Mies sanoi kerran, ettei tiedä rakastaako mua enää. Se loukkasi syvältä. Joskus kauan sitten haukkui kännissä huoraksi, mutta seuraavana päivänä nostin asiasta ison metelin ja tätä sanaa ei ole enää suustaan päästänyt...
 
"Vieras"
Mä en usko, että semmosta miestä on olemassakaan, joka ei sanois vaimolle pahasti! Olen puhunut monen ikäisten (18v - 86v) naisten kans asiasta ja valitettavasti Kusipää- miehiä on paljon. Eli YLEISTÄ! (Seurustellu/ naimisissa 17v)
 
"vieras"
Näin meillä: mulla on kuulemma aivoissa vikaa ja olen tyhmä ja itsekäs. Alapääni on läski, mies ei ole koskaan kuulemma kiihottunut minusta ja pettyi kun näki minut ekaa kertaa alasti. Pari viikkoa sitten tuli kysymään, onko meidän esikoinen ja tämä toinen, jota viimeisilläni odotan, hänen lapsia.

Ja en ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut kenenkään muun kanssa. Olisi kiva, jos edes ekasta kerrasta olisi kiva muisto, nyt muistan vaan sen, kun mies jälkeenpäin kertoi olleensa pettynyt kun näki mut. :(
 
Näin
[QUOTE="Vieras";29087178]Mä en usko, että semmosta miestä on olemassakaan, joka ei sanois vaimolle pahasti!)[/QUOTE]

Mulla takana 17 vuoden suhde ja uusi suhde, joka kestänyt noin 10 kk. Eikä kumpainenkaan ole sanonut "pahasti" koskaan. Onneksi ei, sellaista en kyllä katsoisi hetkeäkään. Siis jos joku huorittelisintai puhuisi muuten rumasti.
 
Näin
[QUOTE="vieras";29087347]Näin meillä: mulla on kuulemma aivoissa vikaa ja olen tyhmä ja itsekäs. Alapääni on läski, mies ei ole koskaan kuulemma kiihottunut minusta ja pettyi kun näki minut ekaa kertaa alasti. Pari viikkoa sitten tuli kysymään, onko meidän esikoinen ja tämä toinen, jota viimeisilläni odotan, hänen lapsia.

Ja en ole koskaan harrastanut seksiä tai edes seurustellut kenenkään muun kanssa. Olisi kiva, jos edes ekasta kerrasta olisi kiva muisto, nyt muistan vaan sen, kun mies jälkeenpäin kertoi olleensa pettynyt kun näki mut. :([/QUOTE]

Sä taidat olla aika kynnysmatto, kun teet tuollaisen idiootin kanssa kaksi lasta :O
Pikkaisen itsekunnioitusta peliin, nainen!
Jos ei kerran edes kiihotu sinusta, miten ne lapset on sitten saatettu alulle? Ja miksi annat moiselle edes...?
 
"mie vaan"
on pettänyt humalassa, pettänyt kerran henkisesti, on sanonut suoraa että ei tykkää kun minulla on imetyksen jälkeen niin pienet rinnat, ei siis halua seksuaalisesti mua.. katselee aina toisten naisten puolialaston kuvia netistä ja selkeästi ihannoi isotissiä naisia.. haluaisi minullekkin silikonit..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29087355:
Sä taidat olla aika kynnysmatto, kun teet tuollaisen idiootin kanssa kaksi lasta :O
Pikkaisen itsekunnioitusta peliin, nainen!
Jos ei kerran edes kiihotu sinusta, miten ne lapset on sitten saatettu alulle? Ja miksi annat moiselle edes...?
Olin tosiaan 18v, eikä koskaan kokemusta muista miehistä eikä muunlaisesta parisuhteesta. Nykyään mies on rauhoittunut, harvoin enää tulee tuollaisia juttuja suusta, kuin mitä aikaisemmin kerroin. Kerran hajosin, ja kerroin ihan kaiken miehen äidille, siskolle ja isälle. Sen jälkeen on ollut rauhallisemmin, kun sai perheensä vihat päälleen.
 
nuori nainen
Syytellyt pettämisestä, vaikken ole koskaan ketään pettänyt. Itse jäänyt kiinni viestien laittelusta muiden naisten kanssa. yrittänyt kontrolloida ja määräillä kenen kanssa saan olla ja kenen en. Ei pidä melkeen kenestäkään minulle läheisistä ja haukkuu kaikki...Syyllistää ja kääntää aina kaiken minun syyksi, joka lopulta johtaa siihen että saan kuulla miten itse syytän aina muita ja olen pyhimys.. Millaisen "unelma" miehen oon oikeen saanut..? :(
 
"Vieras"
Paneskellut muita naisia mutta olen sen jälkeen itsekin alkanut paneskella muita aina kun sattuu huvittamaan joten tasoissa ollaan, huvittavinta on ettei hän uskalla enään pettää mua koska on läheisriippuvainen mutta minä tyttö paneskelen minkä kerkiän..kaikki johtuu ehkä siitä etten rakasta häntä, tuskin olen koskaan rakastanutkaan mutta saan hänestä paljon hyötyä ja säälistäkin katselen tuota reppanaa.
 

Yhteistyössä