Ikäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "jessica"
  • Ensimmäinen viesti
sammaa
[QUOTE="jessica";30264757]joo kyl mäkin muistat kuinka fiksu mä olin 22-vuotiaana,ainakin siltä itestä tuntu:D[/QUOTE]

Ehket sinä ollut, mutta tutkitusti tämä on keskimäärin. Ei tietenkään koske tyhmempiä ihmisiä, eli heikkolahjaisia. Eipä siinä mitään. En itsekään ole ollut tuon ikäinen vuosikausiin. En silti katkeroitunut nuorille.
 
jestas
Ehket sinä ollut, mutta tutkitusti tämä on keskimäärin. Ei tietenkään koske tyhmempiä ihmisiä, eli heikkolahjaisia. Eipä siinä mitään. En itsekään ole ollut tuon ikäinen vuosikausiin. En silti katkeroitunut nuorille.
kylläpä vaikutat mukavalta ja positiiviselta ihmiseltä,löydät varmasti joka asiasta ja jokaisesta jotain hyvää,oi olisipa ilo tunte sinut:)
 
nuoreton
Nuoret on yleensä avarakatseisempia ja älykkäin ikä 22v tutkitusti, täällä on ennemminkin keski-ikäistä porukkaa tai yli 35v.:)
Nuoret on yleensä tietämättömämpiä ja sinisilmäisempiä. 22v ei ole älykkäin ikä vaan nuori on silloin nopeimmillaan luovassa ongelmanratkaisussa, koska ei ole vielä ehtinyt luoda pysyviä toimintatapoja ja ajattelumalleja.

Niin että ei kannata laskea päätösvaltaa nuorten harteille näillä tutkimuksilla... :D

Ja 27 on ikä tällä hetkellä. Olisi kannattanut perustaa se innovatiivinen yritys jo muutama vuosi takaperin :D
 
"random"
Ehket sinä ollut, mutta tutkitusti tämä on keskimäärin. Ei tietenkään koske tyhmempiä ihmisiä, eli heikkolahjaisia. Eipä siinä mitään. En itsekään ole ollut tuon ikäinen vuosikausiin. En silti katkeroitunut nuorille.
22-vuotiaana ihminen saattaa olla älykkäimmillään, mutta useimmat eivät ole tuolloin vielä fiksuimmillaan ja viisaimmillaan. Elämänkokemus tuo tietoa, näkökulmaa ja perspektiiviä, jos sitä älykkyyttä on yhtään idullaan. Ei tosin kaikille, minkä tuosta ylläolevasta lainauksestakin voi huomata.

Minäkin olin todella älykäs 22-vuotiaana ja tiesin kaikesta kaiken. Mutta tieto lisää tuskaa: vuosien myötä on saanut nöyrtyä ja tunnustaa sen tosiasian, että mitä enemmän oppii, sitä vähemmän huomaa tietävänsä. No, kaikillehan ei tietysti käy näin. Mutta veikkaisin kuitenkin, että useimmille niistä, joilla on älyä huomata, etteivät äly ja viisaus ole sama asia.

Ikää on itselläni nyt riittävästi mutta ei liikaa.
 
"jessica"
[QUOTE="random";30264908]22-vuotiaana ihminen saattaa olla älykkäimmillään, mutta useimmat eivät ole tuolloin vielä fiksuimmillaan ja viisaimmillaan. Elämänkokemus tuo tietoa, näkökulmaa ja perspektiiviä, jos sitä älykkyyttä on yhtään idullaan. Ei tosin kaikille, minkä tuosta ylläolevasta lainauksestakin voi huomata.

Minäkin olin todella älykäs 22-vuotiaana ja tiesin kaikesta kaiken. Mutta tieto lisää tuskaa: vuosien myötä on saanut nöyrtyä ja tunnustaa sen tosiasian, että mitä enemmän oppii, sitä vähemmän huomaa tietävänsä. No, kaikillehan ei tietysti käy näin. Mutta veikkaisin kuitenkin, että useimmille niistä, joilla on älyä huomata, etteivät äly ja viisaus ole sama asia.

Ikää on itselläni nyt riittävästi mutta ei liikaa.[/QUOTE]

Hyvin sanottu,aivan samaa mieltä;)
 

Yhteistyössä