Ikäero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rippe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kanss mies 8 vuotta nuorempi. Itse olen synt. 77 ja mies 85. Mun vanhimmalla lapsella ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa. Mutta uudet ystävät luulee aina miestä minua vanhemmaksi.

Nuorempana ikäero ei tuntunut, mutta myöhemmin ei voi sanoa samaa... Ja miten on seksieläman kanssa vielä vanhempana kun 4-kymppisellä naisella tekee mieli, mutta omalla miehellä ei "paikat" enää välttämättä toimi toivotulla tavalla...??Tämä on suurehkon ikäeron huonoja puolia minun kokemuksella.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 11:05 Mimmuska kirjoitti:
Nuorempana ikäero ei tuntunut, mutta myöhemmin ei voi sanoa samaa... Ja miten on seksieläman kanssa vielä vanhempana kun 4-kymppisellä naisella tekee mieli, mutta omalla miehellä ei "paikat" enää välttämättä toimi toivotulla tavalla...??Tämä on suurehkon ikäeron huonoja puolia minun kokemuksella.

Niin tuo seksihän se on ehdottomasti tärkein asia parisuhteessa ja puolisoa valittaessa!!!!!! Pitää miettiä mihin mies mahtaakaan pystyä 20 vuoden päästä!! Hoh, hoi...kuule seksiäkin on olemassa monelaista vaikkei paikat pelaisikaan, näin siis minun kokemuksellani!!

Minä NAUTIN pitkästä, kiihkeästä rakastelusta ja sen jälkeisestä vierekkäin olemisesta ja läheisyydestä. Haluan miehen tyydyttävän minut sillä ruumiinosalla, mikä on siihen tarkoitettu(pääasiassa näin, tokihan konsteja on monia muitakin...).

Pientä "häikkää" asioissa alkoi ilmaantua kun mies oli hieman alle 5-kymppinen. Nykyisestä tilanteesta puhumattakaan... Voi sanoa kuten mainoksessa "suihku on heikko"...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 22:23 Tsiih kirjoitti:
Onko teillä ikinä hetkiä,jolloin toivoisitte miehenne olevan nuorempi? Ajatteletteko koskaan, että teillä ei ole yhteisiä eläkepäiviä yms?

No kun on nuorempi mies.
Ihan eläkepäiviä ajatellen kävin hakemassa lähimarketin hyllyltä :laugh:

Onhan sitä naurettu nyt että yhdessä mennään hautaan asti kun ukko 11 vuotta nuorempi.

Yhteistyössä