ikäero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumiainen

Vieras
millasia ikäeroja teillä on miestenne kanssa?kuinka paljon sinua nuoremman/vanhemman miehen kanssa voisit olla? itselläni sutinaa yhden nuoremman kanssa ja ikäero mietityttää kun olen itse se vanhempi osapuoli

Minä 32v ja mies 36v.

Aina oon aatellu, et mihen pitää olla edes hiukan mua vanhempi, ja myös hieman mua pidempi... :D Ja nämä kaksi kriteeriä ovatkin aina täyttyneet suhteissani. Toki semmonen nyt ei haittais, jos mä oisin 32 ja mies 31, mutta en voi ees kuvitella et seurustelisin nyt vaikka jonkun 25v kans.

mulla oli ennen 10 vanhempi mies eikä siitä tullut mitään....nykyään 4v nuorempi enkä pois vaihtais!!!! kai se on vaan niin ihmisestä kiinni koko homma........

Mies on 1½v vanhempi ja 5cm pitempi. Eipä iällä enää ole väliä, kun ollaan kauan oltu yhdessä mutta tutustumisvaiheessa olisin ollut skeptinen jos mies olisi ollut nuorempi. Olin 18v, kun tapasimme eli tuskin olisin alkanut alaikäisen kanssa kulkemaan ;) Tuskin olisin syttynyt kovin paljon vanhemmankaan kosiskeluihin, ehkä sellaiset 5-6v olisi ollut maksimi silloin. Nyt yli 30-vuotiaana ikä ei ole enää niin merkittävä, voisin ottaa +/- 7v ilman mitään ihmetyksiä. Mutta ikää tärkeämpi on tuo pituus, en osaisi olla lyhyemmän kanssa. Olen itsekin pitkä, joten tuntisin itseni varmasti jättiläiseksi lyhyemmän miehen seurassa. Nytkin välillä häiritsee korkokengät jalassa, kun olemme hyvin saman mittaiset.

mies on mua 13v vanhempi ja en vaihtas nuorempaan :)
Siis jos ero tulis niin ettisin jälleen vanhemman. omanikästä ja hiukka nuorempaa on tullu kokeiltua, ja tää on ehottomasti paras :heart:
Ja pitempi sen olla pitää. mieheni on mua 25 senttiä pidempi ja 50 kg painavempi, oikea raamikas nallekarhu mun makuun. Miehekäs mulle olla pitää eikä mikään kukkakeppi tai nyrkillätapettava paatintappi :D

Yhteistyössä