IKÄERO/PETTÄMINEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HELLU x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HELLU x

Vieras
Hei!

Viestini on tarkoitettu vain ja ainoastaan niille, jotka ovat pettäneet/aikovat tehdä niin. Moralisointeja en aio lukea. Minulla on syyni tekooni, eli tässä tapauksessa täysi arvostuksen puute puolison puoleleta.

Kuinka suuri ikäero teillä on ollu kumppaniinne? Olen mies vaikka nimim. voisi muuta päätellä ja kumppanini on minua 15 vuotta vanhempi. Lisäksi minulla on kondylooma, joten miten voin perustella kondomin käytön pillereitä syövälle naiselle??? Viekö halut lopullisesti?

Kiitos vastanneille, kaipaan todella apua. Nainen voisi olla SE...

Hellu x

Siis aiot pettää 15v vanhemman naisen kanssa joka syö pillereitä ja joka voisi olla se oikea mutta pelkäät ettei hän halua sinua koska kondyloomasi takia joudut käyttämään kondoomia?

Voihyväluoja

Siis tottakai sanot että sinulla on kondylooma. Ei sellaista asiaa pidä jättää kertomatta!!!! Oli kumppani sitten oma tai vieras. Et varmaan itsekkään nauttisi ""paljaasta tautipesästä"", ainakaan jälkeenpäin.

Ja jos SE tarkoittaa se oikea, niin hän varmaan arvostaisi enemmän totuutta kuin kieroilua tässä asiassa. Luulisi että rehellisyys ei voi keneltäkään haluja viedä,jos toisesta välittää tai edes haluaa seksuaalisesti.

Moralisoida en aio todellakaan koska en ole itsekkään täydellinen, enkä tiedä suhteestasi enkä elämästäsi mitään. Voihan olla,että suhteeseenne tyytymätön kumppanisi pettää sinua omalla suunnallaan onnistuen täysin salaamaan sen sinulta. Mene ja tiedä.

Enpä tarkoita ilkeillä, mutta on toi kondylooma kyllä hyi helvetti!!
Ihmiset saavat sen kun liian heppoisesti sekstaavat kaikkien kanssa..Ja ajatelkaa, se tarttuu suuhunkin jos on suuseksiä.
Ajatelkaa nyt helvetti naiset miestä joka on nuollut kaikkia hunajapesiä ajattelematta ja ihastuu teihin ja sitten pusi pusi..kondysta mies ei tiedä edes, vaan ajaa paljaalla naista ja nainen ottaa sen tautisen mul....n suuhun. YÖK!!!

Tietysti kerrot loomistasi!! Muu olisi vastuutonta ja rikollista. Kortsua on käytettävä ehdottomasti aina. Ei homma siihen tyrehdy.

Vanhempi nainen on jees, ihan hyvä ikäero!