Ikäero 1,5v, onko muita vaihtoehtoja kuin tuplarattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En haluaisi meille tuplarattaita, koska niiden säilytys on hankalaa. Onko muita vaihtoehtoja? Isosisko on 1,5vuotias, pieniä matkoja jaksaa kävellä, mutta se on tietysti aika hidasta.

Mun mielestä ei ole.

Vauva kantoliinassa ja isompi rattaissa- yhdistelmä toimii hetkellisesti, mutta en mä pelkästään siihen turvautuisi. Seisomalautakin on kätevä, aika ajoin, mutta puolitoistavuotias on vielä aika pieni siihen (nukahtaa matkalla, tms).

Meillä oli esikoisen/toisen aikaan hommattu emmaljungan classicit ja sisaristuin. Sai muuten oikeesti pitää kiinni kokoajan aisasta. Esikoinen kyllä käveli jo reippaasti joten aika harvoin oli kyydissä(ikäeroa 1v5kk)
Kaksosten rattaat ostettiin vasta kun toinen oli 1½v, brion tavalliset tuplat.

Onhan niitä uusia nättejä malleja joissa pienemmän saa ikäänkuin alle...Vaikea selittää, mutta oisko citybabyn sivuilla kuvaa.

Joo esim. Phil&Tedsithän on sellaiset, joihin pienen saa alle. mutta mä mietin, että kuinkahan kauan vauva sellaisissa viihtyy, kun sieltä ei oikein hyvin näe ympärilleen. Vauva on nyt 2kk..

Äh,en mä tiedä. Ärsyttää vaan, kun ei oikein ole tilaa säilyttää noita tuplia, ne tukkii koko eteisen..

Ostappa kaksosten matkarattaat. Menevät makuuasentoon joten käyvät vauvallekkin ja säilytykseen menevät pieneen tilaan. Ja niin isot renkaatkin on, että lumessa kulkivat hienosti. Meillä seisomalauta toimi vasta reilu 2vuotiaana. Sitä ennen loikkasi vauhdissa kyydistä pois ja isompikin vahinko oli lähellä sattua tuosta syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei taida olla :
Ostappa kaksosten matkarattaat. Menevät makuuasentoon joten käyvät vauvallekkin ja säilytykseen menevät pieneen tilaan. Ja niin isot renkaatkin on, että lumessa kulkivat hienosti. Meillä seisomalauta toimi vasta reilu 2vuotiaana. Sitä ennen loikkasi vauhdissa kyydistä pois ja isompikin vahinko oli lähellä sattua tuosta syystä.

Minkä merkkiset matkikset teillä oli?

Joo meilläkään ei ole mitään lämmintä varastoa tms. enkä halua että vaunut homehtuu..

mites jos hommaat sellaiset peräkkäin olevat jotka saisi kätevästi kasaan säilytykseen (sellaiset jotka menee kätsysti peräkonttiinkin)sit vaik yksöisvaunut nukutukseen vaik sun 1,5v taitaa nukkua ulkona kans unet..tai mun tyty on 1v2kk ja nukkuu ulkona vielä pitkään...sisaristuiessa on ongelma osaan uusimpiin vaunuihin/rattaisiin ei saa kiinni kun ei ole tarpeeksi tukevia sivurautoja(emmaljungis ja ainakin briois kyl on)ja jos isompi nukahtaa ei kovin helppo nukkua. mulla oli kyllä tuplat ku ikäeroa oli 2v5kk ja ilman en olisi pärjänny monesti mol.nukkuivat ulkona niissä..ja säilytin yksöisvaunuja sisällä toisia autossa...

Yhteistyössä