IKÄEROSTA!

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti
kiinnostaa
Kuinka suuri ikäero voi mielestänne olla parisuhteessa?ilman ,että kukaan ajattelee mitään "hyväksikäyttöä"tms..vaikka täysi-ikäisiä olisikin.itse olen ajatellut aloittaa suhteen miehen kanssa joka on reilusti itseäni vanhempi.pienellä"varauksella" tosin ,kun en tiedä miten ystävät ja muut suhtautuvat..mielenkiinnolla haluaisin kuulla muiden mielipiteitä ikäerosta..ja ,että paljonko sitä muilla on?
 
no meillä ei ole kuin vajaat 3 vuotta ja minusta se on ihan hyvä :) , mutta olen aina sanonut ettei rakkaus ikää katso :heart: !!
Eli jos muuten synkkaa hyvin niin ikäerosta viis..tosin niiltä ulkopuolisilta ihmisiltä varmaan saa ikävää kommwenttia jo 8vuoden ikäerostakin..omakohtaista kokemusta ei kyllä asiasta ole ;) !

Kovasti tsemppiä teille!!
 
Hannie
Meilläkin on reilu 3v,mutta kaveri seurusteli miehen kanssa,joka oli häntä 19v vanhempi aj hyvin sujui.Suhde kaatui äijän työnarkomaniaan.....siis ihan hyvin voi onnistua!Rakkaus ei katso rajoja :heart: =)
 
se nuorempi
meillä ikäero 10v. Naimisissa, kaksi lasta ja erittäin onnellisia. Itseä alussa ikäero mietitytti. Ystävät ja sukulaiset totes et mitä väliä on iällä jos on onnellinen. :heart: :D
 
hepe75
Meillä on mieheni kanssa 5v. ikäero joka tuntuu ihan sopivalta. Mutta niinkun jo edellisessä viestissä mainittiin,niin eihän rakkaus katso ikää. Tunnen pariskuntia joilla on 12 vuottakin ikäeroa eikä tuo näytä haittaavan. Ei siihen edes kiinnitä hbuomiota. Sen sijaan kun naapurin 15v. poitsu heilastelee 24v. mimmin kanssa niin se vähän herättää kummastusta...Eli ei muuta kun onnea vaan teille,ei rakkaus todellakaan katso ikää! Ai niin tuttaviemme naapurissa asuu aviopari jolla on 28 vuotta ikäeroa ja 2 pientä lasta.
 
Hammash
Minun mies on yhdeksän vuotta minua vanhempi. Tähän asti on ainakin mennyt hyvin. Ei ole ikä aiheuttanut ongelmia, vaikka kyllähän se joskus vähän hymyilyttää kun miettii, että kun toinen on ollut sen ikäinen kun minä nyt niin olen itse ollut vasta kolmentoista. :whistle:
 
Äiksä83
mulla ja mun miehellä on okäeroa melkein 10 vuotta,mutta ei oo aiheuttanu ongelmia.välillä ihmetystä ehkä.mutta ukkoni onkin sellanen ikuinen pikkupoika että minä se taidan aikuinen tässä perheessä kuitenkin olla... =) :p
 
Shaina
Mulla ja miehellä ikäeroa 7 vuotta, eikä mitään ongelmaa.. Pikkusysterillä ja sen miehellä ikäeroa 11 vuotta eikä heilläkään se näytä painavan. Itse kyllä pikkasen nikottelin, kun kuulin.. pikkusiskot on aina pikkusiskoja, mutta aikuinenhan seki on :)
 
Sellanen kymmenen vuotta tuntuu menevän vielä helposti.
Jon nainen on 20v. niin ei omasta mielestäni ole yhtään outoa jos mies on 30v- Omassa ystäväpiirissä 30-vuotiaat miehet ovat ihan samanlaisia kuin men parikymppiset naiset :D
Jos nainen olisi 20v. ja mies 50v. niin silloin saattaisin jo ihmetellä, että mitä se nainen miehessä näkee, mutta tämäkin on niin jokasen kohdalla erilainen.. Ehkä ne on toisilleen ne oikeat :) Mutta en osaa itse kuvitella seurustelevani isäni ikäisen kanssa.
Mutta toisaalta on noita niin erilaisia viisikymppisiäkin.
 
mötkäle
Meillä näköjään tän ketjun isoin ikäero, 12 vuotta eikä tunnu missään.
Monella tutullani on samanlainen joten en ole pahemmin edes miettinyt koskaan koko asiaa.
 
No paljon teillä sitten on sitä ikäeroa? Tai enneminkin minkä ikäisiä olette? Jos nainen on lähempänä 20 vuotta ja mies 50 vuotta, niin on minusta aika "pervoa", mutta jos nainen on 30 ja mies 60, sama ikäero ei tunnukaan enää niin huimalta. Jos ymmärrät mitä tarkoitan...

Mulla ja miehellä vain vuosi ja 10 päivää ikäeroa ja hyvä niin. En voisi kuvitellakaan suhdetta itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta toisille se on ihan luonnollista!
 
Telma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:45 Sanna80 kirjoitti:
No paljon teillä sitten on sitä ikäeroa? Tai enneminkin minkä ikäisiä olette? Jos nainen on lähempänä 20 vuotta ja mies 50 vuotta, niin on minusta aika "pervoa", mutta jos nainen on 30 ja mies 60, sama ikäero ei tunnukaan enää niin huimalta. Jos ymmärrät mitä tarkoitan...

Mulla ja miehellä vain vuosi ja 10 päivää ikäeroa ja hyvä niin. En voisi kuvitellakaan suhdetta itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta toisille se on ihan luonnollista!
Joo -ajatellaan että KissFM:n Timpeä syytetään hyväksikäytöstä kun on ollut 15v. tyttöjen kans. En tiedä kuinka vanha hän on ollut silloin, mutta jos heitetään että on ollut vaikka 25, niin ei mun mielestä ollenkaan paha (vaikka 15v. ei ole mun mielestä välttämättä riittävän vanha "puuhailuihin").

Jos nainen on 20 ja mies 40, niin silloin ikäero saattaa olla tosi iso, mutta kun tosiaan heitetään 10 vuotta lisää molemmille, niin ei enää paha...

Itellä ei ole kokemusta kuin 14v "seurustelin" 19v kanssa (TOSI pieni ikäero) niin se oli liikaa... Toinen oli jo aikuinen ja minä ihan teini.

Nykyisen mieheni kanssa meillä on 1,5kk ikäeroa ja se välillä rassaa :D ;)
 
Meillä on miehen kanssa n.1v5kk ikäeroa ja toimii hyvin kohta 2 lasta ja yhdessä 4,5v. Aijemmin seurustelin 5,5v vanhemman miehen kanssa joka oli seurustelun alkaessa 21v ja minä 16v, eron syy ei liittynyt ikäeroon.

Ystävä piirissä on parikin tapausta joissa nainen on n.10v miestä nuorempi ja hyvin heillä on sujunut vaikka 15v ja 24v silloin tuntuikin hurjalta. Itse en voisi kuvitella 10v suurempaa ikäeroa ja joillekkinmiehille sanoinkin aika suoraan sinkkuaikana että en seurustele sellaisten henkilöiden kanssa joka voisi olla isäni se kai herätti 35-40 miehet kun olin ikäistäni vanhemman näköinen 18v
 
Jegher
Mulla ja miehellä ikäeroa vain 2kk, mutta yksi kavereistani "harrastaa" vähän iäkkäämpiä miehiä eli ikäeroa on nykyiseen mieheen noin 20 vuotta. Kun kaverini oli 20v., oli hänen silloinenkin "poika"ystävänsä 40-vuotias... Suhde lopulta päättyi siihen, kun kaverini vihdoinkin ymmärsi kuinka lapsellinen tuo nelikymppinen mies oli... Nykyinen mies on kuitenkin ihan ok, ja toki kaverillanikin on nyt enemmän ikää ja kokemusta.

Siis ei se rakkaus ikää todella katso, ihmiset on niin eri tyyppisiä ja luonteisia.
 
Pullukka23
Minulla oli exän kanssa 7 vuotta ikäeroa ja tässä vaiheessa elämää se ei olisi ongelma. Silloin kun aloimme seurustella siitä muodostui minun nuoruuden ja hölmöyden takia ongelmia :( :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 15:51 Telma kirjoitti:
Joo -ajatellaan että KissFM:n Timpeä syytetään hyväksikäytöstä kun on ollut 15v. tyttöjen kans. En tiedä kuinka vanha hän on ollut silloin, mutta jos heitetään että on ollut vaikka 25, niin ei mun mielestä ollenkaan paha (vaikka 15v. ei ole mun mielestä välttämättä riittävän vanha "puuhailuihin").
Vähän aiheen vierestä, mutta tuosta Timpen iästä eli eilisestä lehdestä luin sen olleen tapahtumahetkellä 26v :) !
 
Hanskin mamma harmaa
no meillä on ikäeroa 4 vuotta mutta niin että minä olen vanhempi.... kummankaan sukulaiset ei ole mitään sanoneet... ja harva miehen kaveri edes tietää et olen vanhempi....
 
kotiäitykkä
[]

Joo -ajatellaan että KissFM:n Timpeä syytetään hyväksikäytöstä kun on ollut 15v. tyttöjen kans. En tiedä kuinka vanha hän on ollut silloin, mutta jos heitetään että on ollut vaikka 25, niin ei mun mielestä ollenkaan paha (vaikka 15v. ei ole mun mielestä välttämättä riittävän vanha "puuhailuihin").


se timpen juttu oli käyny vuostuhannen vaihteessa...eli tässäkin varmaan kyse vaan rahan ahneista akoista! naikkoset nyt parikymppisiä on tainnu hyntsyt loppua...:)

 
siirimaria
Minulla ja avomiehelläni on ikäeroa reilu 9 vuotta.Mua ei ole koskaan kiinnostanu ikäiseni pojat.Nyt olen 23 ja olemme olleet yhdessä 4 vuotta.Meille ei ikäero ole koskaan ollu mikään ongelma,mut varsinki alkuun se tuntui aiheuttavan kovasti päänvaivaa joillekki vanhemmille sukulaisille.Sain mm.kuulla kun aloimme seurustelemaan kesällä,että katotaan niin suhde ei kestä edes jouluun.Monta ihanaa joulua jo takana ja nyt odotellan jouluvauvaa...La jouluaattona.
 

Yhteistyössä