meidän suhde alko ihan kaveri pohjalta. meillä on yhteinen kaveri joka meidät esitteli ihan ohi mennen ja eräänä iltana mies sitten soitti minulle, se puhelu kesti puoltoista tuntia
huomasimme heti että vaikka ikäeroa on, se ei näy juuri missään sillä molemmat ovat lapsenmielisiä ja ajatellaan aika paljon yhteen.
puoli vuotta soittelimme ja kesäkuussa näimme ekan kerran töissä, parin viikon päästä siitä aloimme seurustella.
ikäeroa ei huomaa kuin siinä että toinen ei ole niin innostunut esim. vapaa-ajan riennoista vaan haluisi mielummin viettää koti-iltaa, elämän kokemus tietysti näkyy. ainut mikä ärsyttää on se että kun toinen kysyy esim. jotain tapahtumaa mikä on ollut joskus -90 luvun alussa niin ei voi muuta sanoo kun että oon syntyny 86 et ei nyt pysty sanoo. välillä tosin mietin että pitääkö mieheni minua ihan teininä mutta turhaan, hän rakastaa minua sellaisena kuin olen eikä pidä minua teininä vaan jopa ikäistäni kypsempänä. olen aina ollut suht rauhallinen joten vanhemman miehen rauhallisuus ei juurikaan haittaa
meillä ei kumpikaan oo hakenu toisesta mitään itsetunnon pönkittäjää, en esim. hae miehestäni mitään isähahmoa.
homma on siis meillä toiminut hienosti
<br><br>