Apua; siis mistä löytyy tuo "Vauvakuumeilijat"? Haluaisin myös "pulista" haaveestaPerhis, Kai olet neuvolassa/lääkärillä käynyt? Eiköhän siellä saada selville oletko raskaana vai ei.
Aloittajalle, tuolla Vauvakuumeilijoissa meitä yli nelikymppisiä vauvasta haaveilevia on enemmänkin, sinne vain pulisemaan!
Tuolla VAUVAKUUME -> 40v.. So what löytyy meitä kuumeilevia vanhuksia ainakinApua; siis mistä löytyy tuo "Vauvakuumeilijat"? Haluaisin myös "pulista" haaveesta
Hei!!!
Eksyin tälle sivustolle, kun minua kaihertaa sama "vaiva": Olen pohtinut jo vuoden jos kohta toisenkin, yrittääkö vielä lasta, vaikka ja koska ikää on jo 41v. Minulla on jo kaksi tyttöä, joiden ikäero on 11 vuotta (eri isät). Seuraavaan lapseen nuoremman ikäero olisi 9 vuotta... Luulisi siis auttavia käsiä löytyvän... Ja kumpikin tytöistä toivoo vielä pikkusisarusta :heart:
Olen kamppaillut ahdistavan työpaikkani kanssa ja uupunut henkisesti, ja ensin ajattelin että raskaus olisi hyvä pakomahdollisuus töistä, mutta sitten päätinkin korjata ongelmat töissä, koska pakeneminen ei ole mikään ratkaisu ja ongelmiin onkin saatu jonkinlaista pientä muutosta, mutta uupumus on silti jäänyt ja vastenmielisyys työpaikkaa kohtaan.
Päätin hakea opiskelemaan nyt syksyn yhteishaussa (ja samalla miettinyt yhä joka päivä uskaltaako haaveillakaan vauvasta....) lukeakseni sosionomiksi. Haluaisin tehdä tärkeää työtä muiden hyväksi. Mutta ilmeisesti minulla olisi annettavaa vielä yhdelle lapsukaiselle, kun asia "vaivaa" joka päivä, eli tilaa sydämessä on
Olen miettinyt pääni puhki tuloksetta, että jos nyt olen uupunut, se ei tarkoita sitä, että olisin uupunut sitten kun/jos vauva saapuisi taloon. Luultavasti olisin hyvinkin onnellinen, jos vielä onnistaisi. Aikaisemmat raskauteni ovat sujuneet hyvin ja olen nauttinut niistä pienistä pahoinvoinneista ja sokeriarvojen noususta huolimatta.
Mutta nyt kun luin saman ikäisten naisten jutustelua samasta aiheesta, mieli alkoi kirkastua ja ura elämässä selkiintyä... Kiitos teidän kaikkien ihanien naisten, jotak jaatte tuntemukset, samanmoiset epäilyt jne...
..kuin myös sinäkin Marza1970 - olet oikein lämpimästi tervetullut pinoomme kuumeilemaan, meillä täällä ihanaisia naisia paljon!:wave:Täällä myös äiti vuosimallia 70 ja itselläni 7v poika ja 2v tyttö ja kovin t oivottu olisi pikkuinen perheeseemme mutta joka kk nuo menkat vaan tulla tupsahtaa taas iso finni leuassa joten taitaa tääkin kuukausi olla mennyt...huoh
Tsemppiä ja peukkuja pystyyn Marza1970!!! Itse vasta odottelen pillereiden lopettamisen jlk ekoja kuukautisia. Lopetin pillerit muistaakseni 29.7. ja luinkin jostain, että kuukautiset saattaa odotuttaakin, mutta rinnat on kipeät ja alavatsassa tuntunut repeilyä kun nousee nopeasti, mutta kuukautiset ne kuitenkin ovat, jotka tekevät nuo tuntemukset (olen tietysti varsin tehnyt 3 testiäkin, mutta en ole raskaana... ainakaan vielä... Kunpa...!)Täällä myös äiti vuosimallia 70 ja itselläni 7v poika ja 2v tyttö ja kovin t oivottu olisi pikkuinen perheeseemme mutta joka kk nuo menkat vaan tulla tupsahtaa taas iso finni leuassa joten taitaa tääkin kuukausi olla mennyt...huoh
Pientä kuumeilua mutta kohtuullisen kokoista pelkoa on vuoroin täällä päin liikkeellä. Ainokaisemme on 2v 4kk ja tuntuu välillä surulliselta ajatukselta, että hänellä ei olis sisarusta. Pelkoa raskautta kohtaan en ole toistaiseksi voittanut... Ensimmäinen odotus parin viimeisen kuukauden ajalta oli aika tukalaa, samoin vauva-aika huonon nukkumisen takia. Näiden asioiden kanssa taistellaan, kumpi voittaa kuumeilu vai pelko... Toki ikää on 41+, joten varmaa ei raskaaksitulokaan enää ole.