IKÄ

mä vaan
Kyllä on katsottu kieroon ja osa kavereista häipyny vaikka olin"jo" 23 vuotias kun sain eikois pojan ja mieheni oli silloin 26 vuotta. Mut kyllä poika on rakkain, siinä punnittiin kaveruus ja tosi ystävät jäi muut meni mut menköön.
 
Eipä kaverit juuri kieroon katsoneet. samoihin aikoihin muutkin kaveripiirissä lapsia saivat. Useimmat olivat minua nuorempia. Itse olin siis 19 kun esikoinen syntyi. Tuntemattomille tämä onkin hankalampi juttu. Aina kun on ollut uusi vauva ovat ihmiset pysäytelleet ja kyselleet ikääni ja ovatko lapset minun ja käytänkö ehkäisyä..ym. Nyt ollaan saatu olla aika rauhassa parisen vuotta, saa nähdä alkavatko kyselyt taas uuden vauvan synnyttyä(nyt rv 38), vai olenko jo ehtinyt hyväksyttävään ikään. 26vuotta tuli täyteen pari viikkoa sitten ja neljättä meille odotellaan.
 
Itse täytin pari viikkoa Nean syntymän jälkeen 23 ja isukki oli 24v. Kyllä jo raskausaika erotti kaverit ystävistä mutta menkööt kuten joku jo sanoikin. Enemmin muutama hyvä ystävä kuin tusina ei oikeasti välittäviä kavereita.
 
minttuliini24
itellä ikää 24 vuotta (-81) poika syntyi -02 ja tyttö huhtikuussa -05.
kaikki oli innoissaan, sanoivat vaan et nuorena ne lapset on tehtävä.
kavereillakin jo kaikilla lapsia, joten ihan samassa tilanteessa toisetkin.
 
Esikoista aloin odottamaan 20v, ehdin täyttää 21, kun poika syntyi.
Olin 23v, kun tyttö syntyi. Nyt kohta 26v.

En enää muista, katsoiko kukaan kieroon, ainakin ystävät ja suku olivat innoissaan tulevasta vauvasta.

Kuopusta kun aloin odottamaan, niin anoppi oli aluksi ilkeä, kun kuulemma liian pieni ikäero tulee (1v10kk), mutta annoin mennä sisään ja ulos :). (miehelläni ja isosiskollaan ikäeroa 13v, ja tuntuu, ettei heillä ole paljonkaan yhteistä).

Onpahan noilla nyt seuraa toisistaan.. :)
 
Lulla
No siis mun kamut ihmetteli, että minä teen lapsen ekana siitä porukasta. Mulla näytti vissiin niiden silmissä olevan aika huoleton ja boheemi elämäntyyli. Niitä ihmettelijöitä nyt riittää aina ja mä olin sentään 25 ku lapseni sain. :D
 

Yhteistyössä