Mun äitini ja anoppini oli esikoisen syntyessä molemmat 46v. ja nyt äitini ja anoppi on 51v.
Isäni on kuollut ja anopin ex-mies eronnut jota en ole nähnyt.
Silloin 2 vuotta sitten... Mutsi oli 55, faija 63. Isän puolelta pikku-ukon isovanhemmat kuolleet jo vuosia sitten (ja isänsäkin kuoli ennen herran syntymää).
Mun äiti oli esikoisen syntyessä melkein 46v, isä oli 52v ja äitipuoli 45v. Miehen äiti oli 48v. Omat isovanhempani äidin puolelta olivat 65v ja 68v. Isän puolen ovat kuolleet. Miehen mummo oli 83v ja muut kuolleet.
Minun esikoinen kun syntyi niin isäni oli silloin 50v ja äitini 49v ja ex-miehen vanhemmat 49v molemmat. Ja kun nykyisen mieheni esikoinen syntyi hänen isänsä oli silloin 53v ja äiti 51v.v
Kun meiän esikoinen syntyy äitini on 52-v., isäni olisi 56-v. jos eläisi, miehen vahemmat on...ööö...appiukko 61-v. ja anoppi 59-v. Anopille ja appiukolle ei oo eka lapsenlapsi, miun äitille on.
Kun esikko synty niin äitini oli 44.Isäni oli jo kuollut.Appiukko oli 46 jos en ihan väärin muist,anopin ikää en muista tarkkaan..suurinpiirtein 40,hänkin nyt jo kuollut.