Ikää 35 v ja ekat harmaat hiukset löytyi..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tummatukkaisilla alkaa aiemmin.

Mun äiti täyttää nyt 70 ja olen parin vuoden ajan havainnut hänellä muutamia harmaita, tukkaa laittaessa. Hänellä on sellainen vaalea tukka, vanhemmiten tullut punertavammaksi. Oletan että itselläni pysyy väri päässä kauan kun olen vaaleahko. Isällä on tumma tukka ja sillä on aina ollut harmaata niin kauan kuin muistan. Joskus se värjäilikin sitä nuorempana.

Tiesitkö muuten että harmaat villakoirat syntyy tummina? Me ostettiin harmaa villakoira aikoinaan, mutta haettaessa meille se oli aika musta, jostain kohtia ruskea. Turkki muuttui harmaaksi jo ennensen ekoja juoksuja, niin että se oli yhä pentu. Harmaa tukka ei meinaa että olisit vanha, vaan se on sun perintötekijät sellaiset. Jos et ap tykkää, niin värjää. Älä ole suotta järkyttynyt, monilla alkaa aiemmin toi harmaantuminen kuin sulla.

Pöh - monethan värjä hiuksiinsa raitoja jo nuoresta saakka:-D
http://www.maankohoumapuisto.fi/historia/maan%20kohoaminen/index.html

Suhteellisuudentajua, ihmiset!

Tummat hiukset kannattaa värjätä kesäksi vaaleammaksi, kun se tumma on niin kuuma, paistuu pää helposti auringossa.

No mulle 25 v. Ihan tummat hiukset on. Nyt olen 35 ja niitä on ehkä parikymmentä, onneksi suurin osa ei näy. Värjään hiuksia koska kontrasti on niin suuri, tummien hiuksien joukossa muutama valkoinen, ja vielä ne ovat paksumpia kuin tavalliset ja kiiltelevät hassusti. Niin tosiaan ne ovat aivan valkoisia. Joskus nypin pois niitä.

23-vuotiaana bongasin ensimmäiset harmaan päälaen etuosasta. Nyt 26-vuotiaana niitä on siellä täällä, mutta vielä toistaiseksi värjäämällä laittelen piiloon. Ja tummat hiukset luonnostaan. :)
Isä oli ihan hopeahapsinen jo 30-vuotiaana.

30-vuotiaana ja nyt 32,5 löytyy muutamia. Kummallakin vanhemmalla tummat hiukset ja isällä tuli enemmän harmaata vasta 70-vuotiaana. Äitillä varmaan 40-vuotiaana erottuivat harmaat tummasta tukasta.

Nyt esitän päivän tyhmän kysymyksen, mutta onko harmaat hiukset väriltään selkeästi harmaita, vai luetaanko valkoiset/värittömät hiuksetkin myös harmaiksi. Itsellänihän on tuollaisia valkoisia hiuksia ollut päässä varmaan aina, joten tiedä tässä sitten.

Itseltä löytyy myös vaaleita/värittömiä suortuvia, mutta harmaat ovat ainakin minulla rakenteeltaan erilaisia kuin normaali hius. Muistuttaa enemmän hevosen jouhea kuin hienoa hiusta.

Yhteistyössä