iitu93!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ai

Vieras
Hei!
Luin tuota hinnoitteluapua ketjua ja tuli mieleen, että laita tonne kirpparipuolelle ilmotus kuvineen...sieltä varmaan ostajia löytys! Itse ainakin menisin mielellään tsekkailee, että oisko jotain sopivaa meidän pikkuiselle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja peeaaa:
musta ne sen tuotteet oli ihan hirveitä.. ja kaupasta saa samaanhintaan useemman vaatteen ja paljon kivempiakin...

Söpöjä on:) Ihana plikka ikäisekseen kun tuollasta tekee, oispa omanikin yhtä herttasia tuossa iässä:)
 

Yhteistyössä