iik

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PangPang
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PangPang

Aktiivinen jäsen
06.08.2004
2 272
0
36
en oo kahteen vuoteen käynyt MISSÄÄN viihteellä, ja huomenna olis tarkoitus lähteä kun on polttarit... siis kaverin polttarit... mitenhän sitä osaa.. :)

Ja kun tuo herra 10kk ei oo ollut musta vielä yhtään yötä erossa... :/ jännittää sekin..

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
no sehän nukkuu yöllä ? ;)

No kun ei nuku ku roikkuu tississä :ashamed: :snotty: :/

niin sie viellä imetät.. :/ ois kannattanut kokeilla ennen tätä "reissua" et miten sopeutuu siun poissa oloon ja pulloon. syöpikö pullosta miten? ja käykö isä yleensä pojan luona yöllä jos herää?

niin sie viellä imetät.. :/ ois kannattanut kokeilla ennen tätä "reissua" et miten sopeutuu siun poissa oloon ja pulloon. syöpikö pullosta miten? ja käykö isä yleensä pojan luona yöllä jos herää?

Meiltä löytyy kuule markkinoiden kaikki pullomallit.. ei niin ei.. tai jotenkin päivisin.. mut iltaisin kun nukahtaa, ei nuku muuta kuin tissille.. ja lisäksi herää yöllä syömäänkin vielä 2-4 kertaa.. *hoh* No mut voipi olla että se ero-yö on ensi askel kohti vieroitusta.. en mä jaksais enää edes imettää ku herra pitää mua ihan tuttinaan :ashamed:

Meiltä löytyy kuule markkinoiden kaikki pullomallit.. ei niin ei.. tai jotenkin päivisin.. mut iltaisin kun nukahtaa, ei nuku muuta kuin tissille.. ja lisäksi herää yöllä syömäänkin vielä 2-4 kertaa.. *hoh* No mut voipi olla että se ero-yö on ensi askel kohti vieroitusta.. en mä jaksais enää edes imettää ku herra pitää mua ihan tuttinaan :ashamed:

niin se voipi olla ihan hyväksikin tuo yön erossa olo. jos vaikka isältään suosutuisi pulloa ottamaankin kun äitiä ei olekaan saatavilla.
lähde vaan jos siltä tuntuu ainahan se isäntä voi soittaa sinut takas kotiin jos meno meinaa käydä ihan älyttömäks. ja positiivistahan tässä on se et 10kk ei enää tartteis ees ruokaa yöllä joten ei ainakaan nälkään kuole. syö tissiä varmaan ihan vaan totutusta tavasta. josta onkin jo korkee aika päästä eroon ja nää polttarit saattais olla yksi askel lähemmäs kokonaisia yöunia teidän perheelle =)

Yhteistyössä