IIK! NYT SITTEN TULI KUTSU SH PÄÄSYKOKEISIIN...MILLAINEN LIENEE...???????

  • Viestiketjun aloittaja Riipputisun pähkäilyä...
  • Ensimmäinen viesti
Riipputisun pähkäilyä...
Tässä sitä on hetkonen mennyt pähkäillessä, että mennäkkö vai ei ja jos sattuu pääsemään niin edelleen jahkailua, että mennäkkö vai ei...................??

Mitähän ne siellä kyselee, kun lapussa luki yksilöhaastattelut ja ryhmätilanteet??

Ja mitä ne tekee vielä valokuvalla...höh....
 
Riipputisun huokailua...
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
kerrohan sit millaista oli...itsekin olen ajatellut hakevani

...silloin kun phoitajaksi hakeuduin...

Päässä tuuli suhisee, kun pähkäilen tätä järjestelyä..

On se sitten vaikeaa, kun tälläkään iällä aina tiedä valmiita vastauksia ja toimintatapoja...

Mutta pitänee töistä ottaa vapaata, että pääseepi tilanteeseen tutustumaan....
 
minä
Toivottavasti siellä kokeissa kysytään ainakin alalle aikovilta, että oletko valmis irtisanoutumaan työstäsi ja jättämään potilaat hengenvaaraan ajaaksesi vain omia etujasi liittosi kanssa!

Niin ärsyttää tää sairaanhoitajien joukkoirtisanoutuminen, leikkivät ihmishengillä! Moraali puuttuu mokomilta!
 
Riipputisu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Toivottavasti siellä kokeissa kysytään ainakin alalle aikovilta, että oletko valmis irtisanoutumaan työstäsi ja jättämään potilaat hengenvaaraan ajaaksesi vain omia etujasi liittosi kanssa!

Niin ärsyttää tää sairaanhoitajien joukkoirtisanoutuminen, leikkivät ihmishengillä! Moraali puuttuu mokomilta!

Tuskin sotkevat työtaistelua valintatilanteessa...vaan mistäpä tuon tietää...

Onneksi olen eri liitossa ettei tule eturistiriitoja...

En kyllä itse eroaisi....ei varaa moiseen....
 
Mene ihmeessä kokeisiin, sitten voit pähkäillä kun tiedät menikö läpi vai ei :D

Minulla ainakin oli yli 10 vuotta sitten tällaista:

- ryhmätilanne, jossa annettiin aihe ja siitä keskusteltiin. Piti osata olla tarpeeksi puhelias, muttei liikaa. Plussaa oli myös jos ilmoittautui vapaaehtoisesti puheenjohtajaksi.
-psykologin haastattelu kahden kesken. Kyseli kaikenlaista urahaaveista ja taustasta ym.
-2 opettajaa haastatteli, osittain samoja kysymyksiä kuin psykologilla
-matematiikan koe
-esseen kirjoitus hoitoalaan liittyvästä aiheesta
-musteläiskä ym. palikkatestit

Koko päivä tuossa kului, yli 8 tuntia olin koululla, mutta pääsinpäs läpi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisun pähkäilyä...:
Tässä sitä on hetkonen mennyt pähkäillessä, että mennäkkö vai ei ja jos sattuu pääsemään niin edelleen jahkailua, että mennäkkö vai ei...................??

Mitähän ne siellä kyselee, kun lapussa luki yksilöhaastattelut ja ryhmätilanteet??

Ja mitä ne tekee vielä valokuvalla...höh....
mulla on ens keskiviikkona meno valintakokeeseen kemi-tornion amk: hon sairaanhoitajaks haluisin.. mihin kouluun sä?
 
Riipputisu
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisun pähkäilyä...:
Tässä sitä on hetkonen mennyt pähkäillessä, että mennäkkö vai ei ja jos sattuu pääsemään niin edelleen jahkailua, että mennäkkö vai ei...................??

Mitähän ne siellä kyselee, kun lapussa luki yksilöhaastattelut ja ryhmätilanteet??

Ja mitä ne tekee vielä valokuvalla...höh....
mulla on ens keskiviikkona meno valintakokeeseen kemi-tornion amk: hon sairaanhoitajaks haluisin.. mihin kouluun sä?

Savoniaan tänne Savoon...omaan kaupunkiin...
 

Yhteistyössä