Iik, meillä on sokerimuurahaisia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muurahainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muurahainen

Vieras
Oltiin lomalla kolme päivää ja sieltä tullessa muurahaisia vilisi khh:ssa ja kylppärissä. Saatiin ne hetkeksi pois ja nyt tänään taas ovat täällä. Ja niitä on valtavasti.
Miten niistä pääsee lopullisesti eroon??

Oon ihan paniikissa, ovat niin iljettäviä.

ja mä oon niiiiin kyllästynyt niihin.
eniten niitä oikeestaa on khh:ssa ja kylppärissä.mulla on välil sormen päät hellänä ku nitistelen niitä vessapaperilla ja millo suhuutan klorillia niiden päälle..huoh..onko mitää myrkkyä olemassa.. |O

Valitettavasti emme ole päässeet niistä eroon vaikka kovasti ollaan yritetty. Asumme toisessa kerroksessa kerrostalossa, mutta vaikka miten tuhoamme niitä ne eivät alakerrasta lopu. Meillä on semmosia myrkkyrasioita, jotka houkuttelee muurahaisia sisäänsä ja syötyään sieltä myrkkyä kuolevat. Hyvin on tehonnut, mutta ongelma onkin kun niitä tulee aina vaan lisää. Suolasta ne eivät myöskään pidä mitä kannattaa ripotella sinne missä ne viihtyvät. Meillä ne viihtyvät keittiössä ja erityisesti roskiskaapissa.
Inhottavia ovat muttei onneksi vaarallisia! Onnea muurahaisjahtiin!

joo jos mä alan suolaa ripotella ni meille ei iha riitäkkää tavallinen pöytäpurkki :whistle:
anoppi suositteli kanelia mut sen kaa sama homma ku suolan,loppuu varmaa rahat enne ku muurahaiset :)
jospa sitä myrkkyä jostai löytys..

Pitääpä koittaaa tuota loukkoa. Jääkö ne sinne sisälle? Meillä niillä on vielä ainakin tietty reitti ja paikat, joissa kulkevat. Mutta etsivät nähtävästi aina uuden reitin, kun entinen on "tuhottu".
Ensin hävisivät siis kylppäristä ja sitten aloittivat kulkemisen khh:sta keittiön puolelle. Sitten hermostuin. En haluat, että leviävät sinne, missä paljon ollaan. Perjantai iltana meillä olikin miehen kanssa oikeat muurahaisjahdit :) Sen jälkeen olivat poissa kokonaan, kunnes muutamatunti sitten löytyi olkkarista.
Tyttö oli jättänyt karkkirasian sohvan taakse ja siellähän muurahaiset vietti juhlaa. Kauhea kuhina kävi. Yök, yök, yök. Mulla on kauhea ötökkäkammo.
Huomenna heti muurahaisloukko-ostoksille.

Ei sitä suolaa tarvi purkki kaupalla laittaa :) me laitettiin sitä vaan reikään josta ne tuli ulos. Ei oo sitä kautta enää kulkenu, mutta äkkiökös ne uuden reitin keksii.

Yhteistyössä