IIK! Ekat potkut tunnistettu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Kolme hentoa tönäisyä tuntui mahassa viiden minuutin sisään, sanokaa nyt että nämä oli ne ekat potkut, joita on odotettukin! ? Oli muuten ihana tunne!
Siellä se vauva kasvaa ja kehittyy! :) Hämmentävää :D

18+3 on viikkoja :) Mutta esikoista odotan niin sinänsä ei tässä kiirus olisi ollut, mutta tunnustan, että jo viikon-kaksi olen jo odotellut iltaisin sängyssä josko jotain hipaisua tuntuisi :snotty: :heart: :D

No mä vaan mietin, että mitä jos tunsin omiani tai ne on vaan jotain suolenliikkeitä mutta kyllä ne niin selkeiltä nyt tuntui ja kun tuli kolme lyhyen ajan sisällä.. toivon ja olen lähes varma, että vauva se siellä koputteli :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja estu:
Millä viikoilla olet? Itse tunsin ekat liikkeet jo rv 14+2 =)
Nyt jo päivittäin möyryää ja muksii masua.

et oo varmaankaan musta estu?? :o tai sit on jääny jotain kertomatta :attn:

Juu en ole musta estu. Anteeksi, että sattui sama nimimerkki =(

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
No mä vaan mietin, että mitä jos tunsin omiani tai ne on vaan jotain suolenliikkeitä mutta kyllä ne niin selkeiltä nyt tuntui ja kun tuli kolme lyhyen ajan sisällä.. toivon ja olen lähes varma, että vauva se siellä koputteli :D :heart:

Nauti vielä kun ne ovat hentoja!!! En halua pilata iloasi mut pakko on varoittaa et tuntui tosi härölle ne loppuraskauden isot liikkeet. Mulla oli tosi vilkas vauva ja varsinkin klo 4 innostui liikuttamaan käsiä ja jalkoja niin että näkyi ulkoapäinkin kauas ja vei yöunet.

Alkuperäinen kirjoittaja estu ei musta:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja estu:
Millä viikoilla olet? Itse tunsin ekat liikkeet jo rv 14+2 =)
Nyt jo päivittäin möyryää ja muksii masua.

et oo varmaankaan musta estu?? :o tai sit on jääny jotain kertomatta :attn:

Juu en ole musta estu. Anteeksi, että sattui sama nimimerkki =(

ei mitään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nauti vielä kun ne ovat hentoja!!! En halua pilata iloasi mut pakko on varoittaa et tuntui tosi härölle ne loppuraskauden isot liikkeet. Mulla oli tosi vilkas vauva ja varsinkin klo 4 innostui liikuttamaan käsiä ja jalkoja niin että näkyi ulkoapäinkin kauas ja vei yöunet.

Tiedän, että kun liikkeet voimistuu, niihin ehtii menettää hermot vielä monta kertaa MUTTA mä nautin nyt tästä mitä on ja en halua murehtia moisia :D

Tiedän, että kun liikkeet voimistuu, niihin ehtii menettää hermot vielä monta kertaa MUTTA mä nautin nyt tästä mitä on ja en halua murehtia moisia :D

Ei välttämättä =) Meidän esikoinen oli masussa tosi rauhallinen, muutaman kerran jopa synnärille jouduttiin käyriin kun ei liikkeitä tuntunut pariin päivään. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Ja rauhallinen lapsi onkin aina ollut, nyt jo 8-vuotias. Nyt toista odotan ja tämäkin yhtä rauhallinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Ei välttämättä =) Meidän esikoinen oli masussa tosi rauhallinen, muutaman kerran jopa synnärille jouduttiin käyriin kun ei liikkeitä tuntunut pariin päivään. Kaikki oli kuitenkin hyvin. Ja rauhallinen lapsi onkin aina ollut, nyt jo 8-vuotias. Nyt toista odotan ja tämäkin yhtä rauhallinen =)

Niin kai tää kaikki on yksilöllistä.. :)

Yhteistyössä