Ihonvärinen luomi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Mulla on päänahassa koholla oleva, ihonvärinen luomi. Ollut siinä muuttumattomana jo reilu 10 vuotta. Monta kertaa aikeissa ollut poistattaa se, mutta aina jänistän. En pelkää itse poistoa, vaan tulosten odottelua. Minulla on hirvittävä sairauksien pelko ja tietysti pelkään että tässä luomessani on melanooma.

Kuinka todennäköistä on että luomessani (joka ei siis ole muuttunut mitenkään/oireillut) olisi melanooma? Voiko melanooma tulla ihonväriseen luomeen?

Ahdistaa! :(

Mulla on kasvavia, ihonvärisiä luomia päänahassa. Ovat kuulemma varsin tyypillisiä ja harmittomia, multa on yksi isoksi kasvanut poistettu, oli ihan pikkujuttu tk:ssa. Poistettiin siis sen takia kun haittasi harjausta yms.

multa on poistettu kaikkiaan kolme ihonväristä kohollaan olevaa luomea päästä,kaksi viimeistä n.vuosi sitten.Tulokset sain samalla kun poistivat tikit,eikä niissä ollut mitään.Mun luomet kylläkin kasvoivat jonkun verran...Kyllä mä uskoisin että jos siinä jotakin olis ni se kyllä "eläis" se luomi,kasvais tai muuta...Kannattaa poistattaa,vaa siten saa varmuuden :)

Mä olen täynnä luomia ja ne on suurin osa mustia, osa on ihonvärisiä. Niitä tulee koko ajan lisää milloin mihinkin. Itse en ole huolestunut luomistani, mutta jos ne alkavat punoittaa tai tulla kipeäksi tai kutisevat niin silloin luultavasti käyn niitä näyttämässä.

Kiitos teille. :) Musta on tuntunu että olen ainoa jolla on päänahassa koholla oleva luomi. Ärsyttää kun pitää vähän väliä stressata siitä luomesta. Voikohan muuten raskausaikana poistattaa luomia? Olen nyt viikolla 15.

Vieläkö muita kommentteja?

no ma odottaisin vasta synnytyksen jalkeen, sulla ei oo mitaan syyta ajatella etta se olisi syopa yhtakkia. Nauti raskaudesta ja kay myohemmin poistattamassa ja unohda senjalkeen koko juttu :)

Yhteistyössä