Ihonhoidon experttejä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Miten ihmeessä mun pitäis tätä naamaa hoitaa, tuntuu että kaikkea on jo koitettu ja aina yhtä huonossa kunnossa :(
Eli kasvojeni iho on pintakuiva, rasvottuu, ja pukkaa hemmetisti mustapäitä koko ajan. Kuorin paristi viikossa, pesen miedolla pesunesteellä päivittäin ja rasvaan aamun illoin. Sekaihoksi oon tämä mieltänyt, koska rasvoittuvan ihon tuotteet kuivatti naaman korpuksi, oli selkeästi liian ytyjä. Voiko tuotteissa (kosteusvoiteissa) olla jotain, mikä noita mustapäitä aiheuttaa? käytänkö voiteita liikaa/liian vähän? Kaikenlisäksi minulla on couperosa, joten pitäisi saada hoidettua mahdollisimman hellästi. Vinkit olisi niin tervetulleita. Kosmeteologillakin olen käynyt, mut enpä sielläkään saanut selkeätä vastausta miten hoitaa parhaiten...-.-

Itse olen saanut avun Mary Kay-tuotteista. Mary Kayllä on omat ihonhoitokonsultit, jotka arvioivat ihosi yhdessä kanssasi ja räätälöi sinulle oman ihonhoito-ohjelman. Mene sivustolle www.marykay.fi, ja etsi konsultti. Sieltä saa lähimmän konsultin yhteystiedot. Jos asut etelä-suomessa, häme-Uusimaa, niin voin suositella omaani. Mahtava tyyppi. Olen ollut asiakkaana jo yli 5vuotta.

Mulla auttoi Exuviancen tuotteet ja hoidot.

Jos et halua niitä kokeilla, niin sanoisin että kuoriminen kahdesti viikossa on sun iholle liikaa. Millainen kosteusvoide ja mikä puhdistusaine? Kauanko käytetty?

[QUOTE="rasva";29278194]Lisää rasvaa ruokavalioon.[/QUOTE]

Siis oikeita rasvoja, ei transrasvoja.Ja eikö se ole jo kaikille selvää että IHOA HOIDETAAN SISÄISESTI! Eli sinkkiä, Omega3, D3. Ei valkoista viljaa, sokeria. Minulla alkaa heti iho kukkia, kun syön karkkia ym.Iho kiittää seuraavista: Avocado, mantelit, siemenet, linssit, pavut,kala, kana, kasvikset(ei peruna,maissi).

Yhteistyössä