Alkuperäinen kirjoittaja munkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja munkki:
Kyseessä voi hei olla muutakin kun se ainainen hepaatoosi!! Aaaarrggg tein kanssa.! Mulla just todettiin monimuotoinen raskausihottuma ja myös mulla kutinaa joka paikassa ja varsinkin öisin.Apua sain kortisonivoiteesta, puuduttavasta geelistä ja Ataraxista.
Voi olla, mutta ei sitä tiedä ennen kuin varmistaa.
No niimpä. mutta kun säikyttelee tollain ihmistä. Niin..voit kyllä odottaa huomiseenkin neuvolaan ihan hyvin. Mulla epäiltiin kanssa hepatoosia,enterorokkoa yms. mut ei se sitä sano et sun täytyy olla nyt pää kolmantena jalkana lekurissa otattamassa kokeita. Odottele huomiseen mun puolestani.
Kyllä se hepatogestoosi on kuitenkin aina eka mitä kuuluukin noilla viikoilla kutinan vuoksi epäillä ja asia varmistaa. Hyvä sitten vaan jos ei sitä ole, mutta huonompi juttu jos asiaa ei tutkittaisi ja siitä olisikin kyse.
Itselläni oli niin lievä kutina, että en itse edes hepatoosin mahdollisuuteen uskonut, mutta hyvä kun varmistettiin kuitenkin: arvot olivat jo niin huimat että lähdin samantien kiireellä käynnistykseen (viikot olivat niin pitkällä). Oispa ollu kiva jos terkka ois viitannu asialle kintaalla kun siitä mainitsin..
Kuitenkin noin "varhaisilla" viikoilla ei asialla varmaan niin kiire ole, että ottaisivat tänään päivystykseen verikokeisiin. Siinä mielessä asia voi kyllä tod näk odottaa huomiseenkin, kunhan sitten tarkistetaan.