Iholla-sarja. Kenestä pidät, kenestä et? Kuka on eniten kaltaisesi?

• Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Beep
Musta sarja on tosi hyvä ja mielenkiintoinen. Aluksi ajattelin että plaah, tylsää, mutta ehei, ei ollenkaan tylsää.

Mä tykkään kaikista vähäsen, enkä samastu kehenkään mitenkään täysillä. Palaan tähän vielä jos tää ottaa tuulta purjeisiin täällä. ;)

Mun mielestä se Heli on jotenkin niin naiivi, toisella hetkellä se on ihan söpöä ja toisella hetkellä mä tunnen jotain raivon, myötähäpeän ja jonkun muun väliltä :D Sinissä on jotain samaa kun mussa teininä.. Mariaan mä myös osittain samaistun, se on vaan hipimpi. Saara on vaan ärsyttävä :D ja se Esin vai mikä lie, noh, siinä on kaikki mun omat raivostuttavat piirteet :D

flipflop
Mä tykkään kans niistä kaikista melkolailla saman verran, mutta Esin on ehkä kaikista tylsin.

Ihan kiva sarja, mulla vaan tulee siitä useesti huono olo. Siis kun on niin paljon käsivaralta kuvattu :)

Alkuun miekin ajattelin, että plääääh mikä sarja. Ja nyt odotan sitä *nolo*.

En osaa sanoa kehen samaistuisin eniten. Jokainen on omalla tavallaan mielenkiintoinen ja samalla omalla tavallaan ärsyttäväkin persoona.

katsoja
Tykkään Saarasta, Helistä ja siitä kampaajasta. Avoimia ja suorasukaisia naisia, mielenkiintoisia. Esinin miesjahti on aika evvk, Marian lässytys vie hermot ja se teini on koko ajan niin tietoinen kamerasta, ettei sitä esiintymistä jaksa katsella. Lisäksi tytölle ei tapahdu mitään enkä tajua, miten ohjelmaan on viitsitty leikata jotain itkudraamaa jostain pakasteruoan valmistamisesta.

"noh"
Alussa tykkäsin ihan kaikista, mutta nyt on alkanut lähinnä ärsyttää niiden jokaisen naama ja jutut. Ehkä liian "trendikkäitä", kultturelleja, taiteellisiä tai jotain muuta minun maalaisen makuuni. :) Liian Helsinki-keskeistä.

debor
oliskohan maria tuolla kommentillaan tarkoittanut että purkaa tunteensa ja näyttää jos vituttaa ja ahdistaa, enemmin kuin niin että kaikki pahat ajatukset yms patoutuu päänsisälle eikä päästä niitä ulos ja sit jossain vaiheessa tulee kuppi täyteen ja käy pahasti.

Yhteistyössä