Ihokarvojen sokerointi, JYVÄSKYLÄ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvakasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvakasa

Vieras
ELi, tuosta toisesta ketjusta tuli taas mieleen, että missähän Jyväskylässä tehdään noita sokerointeja? Ja mitä se huvi(?) maksaa?

Onko kellään kokemusta?

Oon ite raskaana ja masu on niin iso että ei tule höyläämisestä yhtään mitään eikä ukko suostu auttaan, kun reppana on ihan varma että vaan satuttaa mua jos alkaa höylän kanssa tuolla alakerrassa heilumaan..
Eikä tuo itsetehty vahaus ole oikein onnistunut.
Sokerointi kuulostais tosi hyvältä, harkitsin sitä jo edellisen raskauden aikana.
Mutta, kokemuksia??

Tämä on vanha ketju, huomaan kyllä, mutta koska tämä tulee aina ekalla sivulla vastaan kun sokeroinnista yrittää jotain googlata niin ajattelin nyt kertoa omista kokemuksista.

Itse olen pari kertaa käynyt juuri tuolla Golden Day Spassa (hinnat löytyy netistä, mitä vähemmän ottaa pois sitä vähemmän myös maksaa). Kosmetologi on ollut todella ystävällinen ja tilanne muutenkin melko mutkaton. Rauhallinen ympäristö myös. Itse sokerointi kyllä jokseenkin tuntuu, mutta kun vähän huulta puree ja yrittää pitää ihon mahdollisimman pingottuneena, niin ainakin olen itse siitä selvinnyt. Niin ja jos haluaa niin kannattaa jo ennen sinne menoa saksia karvoja vähän lyhemmiksi, koska lyhyemmän karvan poisto sattuu huomattavasti vähemmän kuin sellaisten kilometrin mittaisten. Tulos on myös ollut tosi siisti! Tosin mulla tuo karvankasvu on jotain aivan älytöntä ja sänki tulee kyllä helpost joi parin viikon jälkeen takaisin, muttei alkuunkaan niin ärtyisänä kuin jos höylällä vetäisi.

Ja hinnat tosiaan näyttäis olevan siinä välillä 20-30€.

Hei! minä ja ystäväni olemme viimeisen vuoden kosmetologiopiskelijoita ja oimimme koko kesän Harjulla palvelemassa asiakkaita. HIntamme ovat edulliset ja palvelu ammattitaitoista.
Tervetuloa sokerointiin tai tutustumaan muihin palveluihimme!

http://www.jao.fi/?Deptid=18542

Puh.num.046 5203 942

Yhteistyössä