P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Tarvitset terveyskeskukselta päivystyslähetteen =) Ja jos tilanne on paha niin muista tosiaan pyytää se päivystyslähete kun muuten lääkärit tuppaa laittamaan "kiireellisen" lähetteen.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Joo,mene heti terveyskeskukseen kun se aukeaa ja pyydä se läheteMulla on itsellä erittäin atooppinen iho ja lapsilla myös kohtalaisen vaikea :/ Jos haluat vertaistukea niin kirjaudu ja laita yytä =) Mä olen itsekkin ollut pari kertaa allergia sairaalassa osastolla kun tilanne on ollut tosi huono.
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Se tekee kipeää se suolalios :/ Ja muutenkin jos se iho on pahana niin se on kipeä.Onko sulla minkä-ikäinen lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Kyllä se tehoaa,se putsaa sitä haavaa mun käsittääksni =) Mutta sattuuKipulääkettä kannattaa antaa ja sit mä mietin että kun sun lapsi on jo noin iso niin antaisikohan hän laittaa semmoisia kääreitä?Mihin tulee alle oikein reilusti rasvaa.Elastista sidettä tai sitten on olemassa semmoisia "putkisukkia" (taitaa kulkea tubinette nimellä) mitä voi laittaa käsiin ja jalkoihin ja ne vähän estää unissa raapimista
Suihku helpottaa kutinaa kunhan sen jälkeen laittaa heti rasvaa
![]()