Ihmisillä on paljon hyviä syitä erota puolisosta 👍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osalla kirjoittajista tuntui olevan ikuisen onnen ja onnellisuuden etsintä. Suhde elää ja muuttuu eikä se kestä sellaisena kun alkuhuumassa. Rakkaus käsitteenä on laaja ja pitää sisällään melkoisen paletin erilaisia tunteita.
Suurin ongelma monella on liian nuorena, liian pian ja liian suuret odotukset. Sitten kun suhteeseen lisätään vielä se vauva, jonka tiedetään olevan rasite suhteelle on eron harkinta pian edessä.

Viimeksi kun mun ukkon piti rakastella olin siinä sängynreunalla pyllypystyssä ja mietin joko se on siellä noh..ei se saanut sitä edes huulille kun ähki reppana siinä lauennut muna kourassa juu kauhiasti tekee mieli taas joskus paneskella ei oo mun vika ettei mene lääkäriin ja hommas tollasen saamarin ison kaljavatsan

Viimeksi kun mun ukkon piti rakastella olin siinä sängynreunalla pyllypystyssä ja mietin joko se on siellä noh..ei se saanut sitä edes huulille kun ähki reppana siinä lauennut muna kourassa juu kauhiasti tekee mieli taas joskus paneskella ei oo mun vika ettei mene lääkäriin ja hommas tollasen saamarin ison kaljavatsan
Oletko miettinyt mitä sinä voisit tehdä niin että miehesi hyvinvointi kohentuisi?

Yhteistyössä