Ihmisiä ketä käy harvoin saunassa?

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mä käyn 2-3 kertaa viikossa saunassa. Tänäänkin meinasin mennä ihan yksin kun mies menee telttaretkelle lasten kanssa ja kuopus käy nukkumaan ni minä se korkkaan siiderin ja menen saunaan parantamaan maailmaa ja pohtimaan mitä kummallisempia asioita...

Viimeksi mietiskelin saunassa että miten kertoisin miehelle jos voittaisin lotossa, erinäisiä ylläreitä suunnittelin ja melkein jo itse uskoin jotain voittaneeni.. :LOL:
:LOL: :D

Taloyhtiön saunassa vanhassa kämpässä käytiin kerran viikossa, mikä oli kyllä viikon kohokohta.. nyt omassa pienessä saunassa mä käyn parhaillaan joka toinen päivä tässä uudessa kämpässä. Ensinnäkin sen takia, et saunominen on huippua ja sitten sen takia, et siellä lämpimässä istuminen ja hikoilu auttaa liitoskipuihin |O Kyllä meillä ollaan ihan saunahullua porukkaa.

Mulla on päänahan seborrea, joten saunominen on kielletty. Eli käyn saunassa jouluna ja juhannuksena, tosin nyt juhannuksena en käynyt. Meillä on kyllä oma sauna, mutta sitä lämmitetään ehkä pari kertaa vuodessa, mieskään kun ei ole kova saunomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja käääääks:
ON SE OIKEA SUOMENKIELINEN MUOTO
JA JOHN MAKUUPUSSILLE: TUO OTSIKKO EI OLE MITÄÄN MURRETTA !!! SE ON VAAN HUONOA SUOMEA

Onko tiäälä kettää, jotka käö harvoin saonassa? - se on murteella, jota minä ossaan. NIIH.
ihmisiä, jotka käyVÄT harvoin saunassa ;)

Me saunotaan ehkä kerran kuukaudessa jos sitäkään... Ei vaan tuu käytyä saunassa ku ei oo OIKEAA saunaa. Sähkökiukaalla varustettu sauna ei ole oikea sauna... Eikä kai niin muutenkaan välitetä...

Yhteistyössä