Ihmisiä ketä käy harvoin saunassa?

mä tossa just rupesin miettimään.. mä kävin saunassa viimeksi.. öööö...
melkee vuos sitte... :snotty: ja kyllä harmittaa.. yleisistä taloyhtiön saunoista en niin välitä.. (ei mulla mitää vastaankaa niitä ole, en vaa tiedä miks en niissä halua käydä)

joten ainoa mahdollisuus käydä saunassa on maalla.. Kinnulassa.. jossa käydää n. 1-2krt/vuosi..

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
melkee vuos sitte... :snotty: ja kyllä harmittaa.. yleisistä taloyhtiön saunoista en niin välitä.. (ei mulla mitää vastaankaa niitä ole, en vaa tiedä miks en niissä halua käydä)

joten ainoa mahdollisuus käydä saunassa on maalla.. Kinnulassa.. jossa käydää n. 1-2krt/vuosi..
mä en ymmärrä miten pysyt elämään ilman saunaa..? mä tulisin hulluksi :whistle: oon sauna friikki ja joka toinen pv on PAKKO päästä löylytteleen, yleensä joka pv meen lauteille, se on rentouttava harrastus =)

me saunotaan vaihtelevasti. sauna on ns.varasto,eli sen tyhjääminen oma projektinsa. mut sanoisin et 1-2 kertaa kuukaudessa,joskus vähän useammin... kai. en oo koskaan laskenut kuinka me siellä mahdetaan käydä.

DakotanEmo
En mie kauheesti kyllä välitä. Ärsyttää kun kaikki hinkuu saunaan saatanas :kieh: Mennään mökkeilemään pariksi viikoksi ja sinnehhän sitä joutuu jos tahtoo peseytyä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:

mä en ymmärrä miten pysyt elämään ilman saunaa..? mä tulisin hulluksi :whistle: oon sauna friikki ja joka toinen pv on PAKKO päästä löylytteleen, yleensä joka pv meen lauteille, se on rentouttava harrastus =)
kyllä kaipuu saunaan on kova, mut mä en vaa silti voi varata aikaa tonne meidän taloyhtiön saunaan.. kärvistelen aina siihen asti et pääsen maalle :D

stranger
Alkuperäinen kirjoittaja no joopa joo:
Eikös kuulu perussivistykseen osata käyttää oikeassa yhteydessä oikeita sanoja?
Mutta eihän tämä ole mikään yo-kirjoitusten äidinkielen koe!
Puhekieli on sallittua KESKUSTELUpalstoilla ja sillä hyvä.
Ymmärsit varmaan kuitenkin, mitä ap tarkoitti...
Ihme pilkunviilaajia!!!

Mä käyn 2-3 kertaa viikossa saunassa. Tänäänkin meinasin mennä ihan yksin kun mies menee telttaretkelle lasten kanssa ja kuopus käy nukkumaan ni minä se korkkaan siiderin ja menen saunaan parantamaan maailmaa ja pohtimaan mitä kummallisempia asioita...

Viimeksi mietiskelin saunassa että miten kertoisin miehelle jos voittaisin lotossa, erinäisiä ylläreitä suunnittelin ja melkein jo itse uskoin jotain voittaneeni.. :LOL:

käääääks
ON SE OIKEA SUOMENKIELINEN MUOTO
JA JOHN MAKUUPUSSILLE: TUO OTSIKKO EI OLE MITÄÄN MURRETTA !!! SE ON VAAN HUONOA SUOMEA

Onko tiäälä kettää, jotka käö harvoin saonassa? - se on murteella, jota minä ossaan. NIIH.

Alkuperäinen kirjoittaja käääääks:
JA JOHN MAKUUPUSSILLE: TUO OTSIKKO EI OLE MITÄÄN MURRETTA !!! SE ON VAAN HUONOA SUOMEA

Onko tiäälä kettää, jotka käö harvoin saonassa? - se on murteella, jota minä ossaan. NIIH.
Voi kun pikkusella meni herne nekkuun *tarjoaa tikkaria lohdutuksena*

Kylläpä vain minäkin olen kuullut murteen joukossa puhuttavan ketä sanalla. Mutta annetaan olla,kun sinä tiedät kuitenkin paremmin :LOL:

stranger
Alkuperäinen kirjoittaja käääääks:

Löylynlyömiä koko porukka!!!!!!!!
Näistähän tunnetusti saa hyvän riidan aikaiseksi. Kasvakaa aikuisiksi, ihmiset!!!!!! Eikö tuo nyt ole ihan sama, kun tiedetään mitä tarkoittaa!!!!!!!!

Yhteistyössä