Video näyttää Helsinki-Vantaan jättijonon pituuden
Perjantain iltapäivän tunneille osuvat lentoaseman historian suurimmat matkustajamäärät.
jos mun tytär saa vapaata elo-syyskuun vaihteessa niin mekin noustaan siiville
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites se ilmastonmuutoksen vastainen taistelu?![]()
Perjantain iltapäivän tunneille osuvat lentoaseman historian suurimmat matkustajamäärät.www.is.fi
eipä se näytä kovin paljon vaikuttavanMites se ilmastonmuutoksen vastainen taistelu?
Vastuutonta toimintaa. Sinultakin, kuten persulta voi odottaa.eipä se näytä kovin paljon vaikuttavan
jos käyn kerran kymmenessä vuodessa jossain lämpimässä maassa, en liene niitä pahimpia. autoilenkin tosi vähän nykyisin. enkä muutenkaan saastuta luontoa. en tupakoi, ei viskele roskia luontoon. muovia kierrän ja kaupassakin käytä n kestokasseja.Vastuutonta toimintaa. Sinultakin, kuten persulta voi odottaa.
Niillä on menolippu. Eivät tule takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 34062070:Mites se ilmastonmuutoksen vastainen taistelu?
![]()
Perjantain iltapäivän tunneille osuvat lentoaseman historian suurimmat matkustajamäärät.www.is.fi
eihän tuo näy ohi olevan. mutta luotetaan hyvään tuuriin tai rokotteisiin. itse luotan noihin jälkimmäisiinOnko korona ohi?
eihän tuo näy ohi olevan. mutta luotetaan hyvään tuuriin tai rokotteisiin. itse luotan noihin jälkimmäisiin
no en mä ainakaan enää jaksa odotella kuin kuuta nousevaa tuleeko korona vai ei. se tulee jos on tullakseen.Tuuri vs rokote, hmmm
Senkin kerran voi jättää väliin.jos käyn kerran kymmenessä vuodessa jossain lämpimässä maassa, en liene niitä pahimpia. autoilenkin tosi vähän nykyisin. enkä muutenkaan saastuta luontoa. en tupakoi, ei viskele roskia luontoon. muovia kierrän ja kaupassakin käytä n kestokasseja.
Kolmellakin rokotteella kuolee mut kun ei rokotteita otettu, oli hyvin lievä.eihän tuo näy ohi olevan. mutta luotetaan hyvään tuuriin tai rokotteisiin. itse luotan noihin jälkimmäisiin
Kiva sairastaa ulkomailla?no en mä ainakaan enää jaksa odotella kuin kuuta nousevaa tuleeko korona vai ei. se tulee jos on tullakseen.