Ihmiset! Kun syötte ohjelmaa katsoessa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Lopetatteko esim. leivän syömisen kun tulee mainostauko?
Äijä vaan huomautti mulle äsken, että kummasti loppuu leivän mussuttaminen heti kun tulee mainostauko ja mä en oo huomannu ite mitää :laugh: Sit vaan tyytyväisenä ohjelman jatkuessa alkaa taas. :O
Kuulemma seurannu sitä jo hetken aikaa :O (kehtaakin kyylätä toisen ruokailua)

Btw, se karppileipä on järkyn hyvää!! :P

;D mä teen eväät mutta en aloita syömistä ennen kuin varsinainen ohjelma alkaa...

en ole kiinnittänyt huomiota mainoskatkoihin... varmaan siksi kun oon jo ekaan katkoon mennessä ahminu kaiken :D

[QUOTE="Pläski";24127980]Ei ihme, että kansa lihoo, kun pitää mussuttaa evästä telkkaria katsoessa(kin)! :D[/QUOTE]

Tuskinpa mä lihon, kun söin äsken päivällistä töllön edessä. Ja keksejäkin otin vähän jälkkäriksi.

Aloitukseen en osaa kommentoida. Katson kaikki ohjelmat nauhalta, joten mainoskatkoja ei tarvitse katsella ollenkaan.

[QUOTE="Pläski";24127980]Ei ihme, että kansa lihoo, kun pitää mussuttaa evästä telkkaria katsoessa(kin)! :D[/QUOTE]

Tänään en ole vielä ollenkaan katsonut telkkaria. Ja minulla on parhaillaan hampaiden harjaus meneillään, joten syönnit tältä päivältä oli tässä.
Aikaisemmin päivällä napostelin vastapoimittuja mansikoita, ihan tässä tietokoneen äärellä.

Sama juttu, silloin kun vielä telkkaria katselin. Ohjelmaa katsoessa syödään, mainoskatkoilla ei :D

edit: Sinulle joka valitit lihomisesta kun ihmiset syö telkkaria katsoen, haist pitkät. Hitonko väliä sillä on, syökö päivittäiset ateriansa katsoen televisiota, sanomalehteä vai seinää?

• Tykkää
Reactions: PinkLily

Yhteistyössä