Ihmiset, jotka ei kumminkaan usko, kun yrittää hyvää hyvyyttään opastaa...

  • Viestiketjun aloittaja Rähinä-Reetta
  • Ensimmäinen viesti
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26721287]Tuo "hyvää hyvyttään" on yhtä suuri bull shit, kuin se että muka "kukin tyylillään" :D[/QUOTE]

Ikävää että susta tuntuu siltä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26721296:
Ikävää että susta tuntuu siltä.
No onhan siinä melkoinen omahyväinen kaiku, kun se sanoo, että no kun minä hyvää hyvyyttäni. Tekisi vain eikä mainostaisi sitä hyvää hyvyyttään :D Mutta oikeasti, luulin että vitsailet.
 
hajurako
Mun serkku on justiinsa tuollainen rasittava "hyvää hyvyyttään" opastava henkilö. Hänellä on vain yksi totuus ja se on hänen oma totuutensa, asiaan kuin asiaan. Jos et ole samaa mieltä niin alkaa tää "opastaminen." Luulee tietävänsä aina kaikki paremmin kuin muut, jopa muiden henkilökohtaiset asiat.
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26721313]No onhan siinä melkoinen omahyväinen kaiku, kun se sanoo, että no kun minä hyvää hyvyyttäni. Tekisi vain eikä mainostaisi sitä hyvää hyvyyttään :D Mutta oikeasti, luulin että vitsailet.[/QUOTE]

No kun yritin tuttua ihmistä palvella parhaani mukaan, mutta ei mun asiantuntemus kelvannut. :>
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26721323:
No kun yritin tuttua ihmistä palvella parhaani mukaan, mutta ei mun asiantuntemus kelvannut. :>
Semmoista se on, jotkut eivät halua apua, vaikka selvästi tarvisivatkin sitä tai jopa pyytävät :D
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26721327]Semmoista se on, jotkut eivät halua apua, vaikka selvästi tarvisivatkin sitä tai jopa pyytävät :D[/QUOTE]

Jep. Pyysi. Mutta piti oman päänsä kuitenkin. Sallittuahan se on. Mutta nyt mä en enää voi auttaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26721330:
Jep. Pyysi. Mutta piti oman päänsä kuitenkin. Sallittuahan se on. Mutta nyt mä en enää voi auttaa.
Jos saa sanaan tarttua, niin ethän sinä (jos oikein ymmärsin) tavallaan tehnyt tuota hyvää hyvyyttäsi, jos se kerran on työtäsi (asiakaspalveluun viittasit). Ja toisekseen, joistakin on jotenkin noloa tulla tutun "palvelemaksi". Ymmärrän sitä jotenkin, jos vaikka pankissa olisi muualta tuttu virkailija, menisin mieluummin jollekin toiselle asioimaan. Ei siihen mitään erityistä syytä ole, mukamas vaan nolottaa.
 
Mep
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26721312:
Asiakaspalvelusta on kyse.
Jooh....joskus törmää niihin "mä tiedän kaiken" asiakkaisiin, jotka pitää myyjää typeryksenä vaikka yrittäisit kysellä vain tarkentavia/ asiaa selventäviä kysymyksiä.
 
Rähinä-Reetta
[QUOTE="vieras";26721342]Jos saa sanaan tarttua, niin ethän sinä (jos oikein ymmärsin) tavallaan tehnyt tuota hyvää hyvyyttäsi, jos se kerran on työtäsi (asiakaspalveluun viittasit). Ja toisekseen, joistakin on jotenkin noloa tulla tutun "palvelemaksi". Ymmärrän sitä jotenkin, jos vaikka pankissa olisi muualta tuttu virkailija, menisin mieluummin jollekin toiselle asioimaan. Ei siihen mitään erityistä syytä ole, mukamas vaan nolottaa.[/QUOTE]

Yritin huolehtia tämän tuttavani asian erityisesti jotta hän voisi olla tyytyväinen, mutta sitten kun ajankohta koitti hän ei luottanutkaan arviointikykyyni. Ja hän nimenomaan pyysi - minua.
 
Rähinä-Reetta
Musta se vaan oli jotenkin typerää kun mulla oli kaikki valmiina ja oli puhe että senkun ilmoitan vaan... Ei uskonut, niin ei voi mitään. Huvitti vaan hiukan...
 
Rähinä-Reetta
Vaihdoin sitten toisen asiakkaan tilalleen, ja hän oli erittäin tyytyväinen ja kiitteli vielä jälkikäteen.

No. Minkäs teet. :D

*jaarittelee vaan tässä näin harmituksesta*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26724316:
Niin, tiedän kyllä että on enempi nykypäivää ajatella vaan itseään/ omaa taloudellista etua.
Pahaa pahuuttaan, o yea.
Niin, sitähän tuolla juurikin tarkoitin? :saint: Jops yritän uusiksi, sano sitten mitä et ymmärtänyt? :) Sanontana tuo on pelkkää jeesustelua. Se kuulostaa siltä että halutaan jotenkin korottaa itsensä. Se tietenkin on hienoa, ihanaa ja ennenkaikkea luonnollista että autetaan niitä jotka apua tarvitsevat.
 
Rähinä-Reetta
Niin, sitähän tuolla juurikin tarkoitin? :saint: Jops yritän uusiksi, sano sitten mitä et ymmärtänyt? :) Sanontana tuo on pelkkää jeesustelua. Se kuulostaa siltä että halutaan jotenkin korottaa itsensä. Se tietenkin on hienoa, ihanaa ja ennenkaikkea luonnollista että autetaan niitä jotka apua tarvitsevat.
Oli miten oli, vedin herneet hienoisesti, koska musta tuntui että hän ajatteli että vedin kotiinpäin jotenkin vaikkei niin ollut.

Ja tää palsta on kyllä joskus ihan sama kuin puhuis tyhjään ämpäriin... Sori.
 
sh
Mulla on tuollainen työkaveri. Kysyy neuvoa, kun ei osaa(mikä on tietysti hyvä asia). Sitten kun neuvoo, niin ei usko vaan kysyy seuraavalta saadakseen saman vastauksen. Lopulta soittaa lääkärille. Jessus mä en kestä!
 

Yhteistyössä