V
Viblsp
Vieras
Aivot kuulemma estävät sellaisen. Pystytkö sinä? Mie oon ärsyyntyny siitä että ite voin; kun kielellä kutittaa kitalakea, se kutitus on karmeaa eikä voi raapia pois. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aivot kuulemma estävät sellaisen. Pystytkö sinä? Mie oon ärsyyntyny siitä että ite voin; kun kielellä kutittaa kitalakea, se kutitus on karmeaa eikä voi raapia pois.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aivot kuulemma estävät sellaisen. Pystytkö sinä? Mie oon ärsyyntyny siitä että ite voin; kun kielellä kutittaa kitalakea, se kutitus on karmeaa eikä voi raapia pois.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Sähköhammasharjalla onnistuu kerrassaan hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Ja tietenki tuota piti mennä minunkin kokeilemaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Ja tietenki tuota piti mennä minunkin kokeilemaan...![]()
vitsi, nyt kutittaa koko ajan...kiitos vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Ja tietenki tuota piti mennä minunkin kokeilemaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam84:.. tiesittekö että ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätään!?!?!
---- ja että kaikki kokeilee heti kun kuulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mam84:.. tiesittekö että ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätään!?!?!
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Kielellä ainakin saa omaan poskeen sellaisen kutinan, ettei sitä melkein kestä.