[QUOTE="jenni";27483311]Mä oon ostanut mondelalta

Ihmetyttää vaan, että mistä helkkarista hän ja kaltaisensa myyjät hommaavat kaikki myymänsä vaatteet? Kun myynnissä on aina kerrallaan enemmän vaatetta kuin mitä mulla on koko vaatekaapissa, niin kylä se mietteliääksi vetää.[/QUOTE]
En tunne ko. myyjää, mutta onhan Huutiksessa paljon trokaajia. Tilaavat halvalla ulkomailta ja myyvät kalliimmalla. Jotkut kenties löytävät halvalla Suomestakin. Jotkut voivat jopa myydä varastettua tavaraa...
Mutta jotkut ovat ehkä kuten minä :-/ Minulla on myynnissä ihan tuhottomasti vaatteita, koska olen kärsinyt lievästä masennuksesta ja valitettavasti lääkitsin itseäni ihan järjettömällä shoppailuaddiktiolla. En ikinä käyttänyt noita vaatteita ja myyn ne nyt sitten ihan uusina, lappuineen kaikkineen. Varmaan näyttää epäilyttävältä monen silmissä. Joo ja tappiolla tietysti myyn... voit uskoa että harmittaa.
Olen muuten itsekin ihmetellyt miksi bloggaajilla käy niin hyvin kauppa. Siis eihän siinä ole mitään outoa että kun yleisöä kerran on, niin niiden joukosta löytyy enemmän potentiaalisia ostajiakin, mutta mitä olen blogikirppiksiä katsellut niin minua ihmetyttää se että jostain Zaran tai H&M:n vaatteista saadaan melkein sama hinta kuin uutena. Joskus enemmänkin! Merkkivaatteista, -kengistä ja -laukuista nyt puhumattakaan. On varmaan kiva kun voi ostaa kalliin laukun, käyttää sitä jonkin aikaa ja sitten myydä voitolla eteenpäin. Mutta ihmettelen kyllä noiden ostajien järjenjuoksua.