Ihmettelyä ovistestin viivoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Eilen tein ovistestin hätäpäissäni kahteen kertaan, unohdin nimittäin katsoa ekan tuloksen ajoissa ja näytti viivat puolen tunnin kuluttua yhtä vahvoilta. Parin tunnin kuluttua uusintatestissä testiviiva jäi himpun verran haaleammaksi kontrolliviivasta. Olin ihan varma, että tänään viivat on yhtä tummat - mutta olikin testiviiva selvästi haaleampi... Nyt on vasta 12. kiertopäivä, kierto 27-28pv. Mitäs tää nyt sitte tarkottaa? Eikös lh-piikin pitäisi kestää pari päivää, eli periaatteessa minun pitäisi ehtiä se bongata? Pitääkö vauvahaaveet kuopata tältä kierrolta? Tilausta on kyllä uutterasti laitettu...

Ei, vaan toisilla saattaa lh-huippu olla niinkin lyhyt et testillä ei saa sitä kiinni ellei testaa 2 kertaa päivässä, aamuin illoin. 27-28 kierrolla sulla onkin ovis joskus kp 13 ilmeisesti? Ovisplussahan tulee testiin 24-48 tuntia ENNEN ovista eli ihan hyvin on voinut eilen (eli kp 11) näyttää plussaa ja ovis on kuitenkin vasta kp 13. Kaikilla se ei tosiaan näytä montaa päivää plussaa, sen takia testaaminen kannattaa lopettaa heti kun saa kunnon viivat.
Toinen vaihtoehto on että yritystä (ovis) on ollut, mutta on peruuntunut viime hetkellä. Eli viivat on ollut melkein yhtä tummat, mutta jostain ovista ei sitten tapahtunutkaan eli huippua ei tullut. Se tietenkin sitten yleensä tarkoita et menkat tulee myöhässä, kierto venyy ovuloimattomuuden takia tai sitten ovis tulee myöhemmin ja menkatkin sitten tietenkin myöhemmin.
En mä toivosta luopuisi sun tilanteessa. Mutta jatkaisin kuitenkin seksin harrastamista ihan varmuuden vuoksi joka toinen päivä siihen asti kunnes menkat alkaa tai plussa on testissä :)

Mun kokemukset noista ovis-testeistä oli, etteivät antaneet mitään tietoa. Oltiin yritetty vauvaa n vuoden, ja ku tein testejä (kokeilin eri merkkejäkin), en kartaakaan löytänyt ovista. Kävi kuitenkin niin, et tästä harmistuneena lopetimme yrittämisen, jonka jälkeen tulin seuraavasta kierrosta raskaaksi :) Lapsi on minulle neljäs, ja kovin toivottu, mut testit oli kyllä turhia...

Tein ilmeisesti kyllä sellaisen virheen, et ois pitäny käydä pissalla useammin, toisin ku raskaustesteissä.

Yhteistyössä