Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyl mua ihmetyttää, jos kahvipöydäs on alle 50 vuotias kuoolu. jää multa ainaki kahvit juomatta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Kyllä mua ainakin mietityttää aina nuorten ihmisten äkilliset poismenot.. en ymmärrä miksi se aloitus jossa kysyttiin sen erään julkisuuden henkilön poismenon syytä.. (en uskalla mainita nimeä, ettei tätäkin kasaa poisteta ) .. niin en ymmärrä miksi se poistettiin? Normaali asiallinen kysymys oli siinä ... ja kaikki kun ei oo palstalla samaan aikaan ei voi koskaan tietää mitä asiaa täällä on ruodittu esim aamu kymmeneltä............![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Kyllä mua ainakin mietityttää aina nuorten ihmisten äkilliset poismenot.. en ymmärrä miksi se aloitus jossa kysyttiin sen erään julkisuuden henkilön poismenon syytä.. (en uskalla mainita nimeä, ettei tätäkin kasaa poisteta ) .. niin en ymmärrä miksi se poistettiin? Normaali asiallinen kysymys oli siinä ... ja kaikki kun ei oo palstalla samaan aikaan ei voi koskaan tietää mitä asiaa täällä on ruodittu esim aamu kymmeneltä............![]()
kuolinsyy on joko sairaus itsari huumeet onnettomuus tai murha. jos ei mikään näistä niin sitten voi ihmetellä mihin se miettiä jos kiinnostus riittä vieraan ihmisen kuolemaan. joka päivä nuoria ja vanhoja kuolee.. siinä riittäkin pohdittavaa