M
M.I.S
Vieras
Olen ihmetellyt, että minkä vuoksi Ellit palstalla ei ymmärretä sitä, jos mies haluaa ottaa avioeron ja aloittaa elämänsä uuden kumppanin kanssa? Minkä vuoksi tämä uusi liitto tuomitaan ja uutta kumppania pidetään automaattisesti `miehen viejänä?`Sen lisäksi uuden liiton ylle asetetaan välittömästi tuomio: epäonnistuu ja mies palaa entisen vaimonsa luo. Lapset eivät tule hyväkysymään missään tapauksessa uutta kumppania ym.
Eihän asia välttämättä ole niin. En henkilökohtaisesti usko, että suurin osa miehistä olisi ruikuttamassa entisiä vaimojaan takaisin etenkin, kun itse ovat erota halunneet.
En myöskään usko, että kaikki lapset ovat isän uutta kumppania vastaan.
Eihän ylipäänsä ketään voi väkisin viedä. Tuntuu kuitenkin olevan täällä yleinen käsitys, että uusi kumppani on `liiton rikkoja.` Ehkä se on helpompaa itselleen olla katsomatta peiliin ja syyttää kolmatta osapuolta vai mistä on kyse?
Onko täällä ketään joka voisi kertoa näiden uusien suhteiden onnistuneen? Olisi mielenkiintoista lukea sellaisiakin tarinoita.
Eihän asia välttämättä ole niin. En henkilökohtaisesti usko, että suurin osa miehistä olisi ruikuttamassa entisiä vaimojaan takaisin etenkin, kun itse ovat erota halunneet.
En myöskään usko, että kaikki lapset ovat isän uutta kumppania vastaan.
Eihän ylipäänsä ketään voi väkisin viedä. Tuntuu kuitenkin olevan täällä yleinen käsitys, että uusi kumppani on `liiton rikkoja.` Ehkä se on helpompaa itselleen olla katsomatta peiliin ja syyttää kolmatta osapuolta vai mistä on kyse?
Onko täällä ketään joka voisi kertoa näiden uusien suhteiden onnistuneen? Olisi mielenkiintoista lukea sellaisiakin tarinoita.