Ihmetteleekö kukaan muu sitä, että Anneli Auer ei ehtinyt tai jaksanut kotiäitinä siivota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Siis kämppä oi kaaoksessa ja Jukka kuulemma imuroi viikonloppuisin. Äiti oli kuitenkin kotona suht isojen lasten kanssa, joten olisi voinut kuvitella että olisi jotain ehtinyt tehdä esim. päivällä, kun isot lapset on koulussa? Siis ihmettelen vaan, itsellä ei ole kokemusta noin monesta lapsesta ja olihan kaksi pienintä vielä pieniä.

En oikeastaan ihmettele, mutta..

Sehän kampasi tukkaa oikeudessa ja sanoi, että koko kämppä oli irtohiuksia täynnä, kun hän aina kampasi tukan lattialle ja tukkaa katkeili :x Olis nyt heittänyt edes ne hiukset roskiin. Tai lyhentänyt vähän sitä pehkoa.

[QUOTE="aapee";23739313]Estikö se mies sitten hakemasta töitä vai eikö niitä ole Ulvilassa? Se ei vissiin saanut rahaa niistä nettihommista eli oli enemmänkin harrastus.[/QUOTE]

noin 40 tuhannen euron tulot sillä oli niistä hommista.

tää taitaa muuten olla väärä paikka kysyä asiaa, kun täällä taitaa 90% keskustelijoista olla samassa veneessä eli nettiriippuvaisia kotiäitejä, joiden kämppä kaaoksessa :laugh:

kyllä multa imis voimia se että ukko heittelis pitkin seiniä kun se mieshän oli väkivaltainen ja piessyt sitä naista useampaan kertaan että en ihmettele hiusten enkä voimien lähtöä yhtään.

Noo joo,
mutta kyllä mua enemmän ihmetyttää se, että joku pistää puolisonsa kylmäksi ja vielä lasten ollessa paikalla.

En oikeestaan ihmettele vaikkei siivonnut, oon itsekkin aika väsynyt kotona olemiseen. Välillä tuntuu, ettei vaan jaksa mitään.
Varmaan vaan tuli viimeinen niitti jossain asiassa, eikä jaksanut enää ajatella mitä tekee. Tuskin oli suunnitellut tekoaan.

Mua ei ihmetytä tavaroiden keräytyminen ns. kasoihin. Monilla käy niin, ja joillain homma lähtee täysin lapasesta. Se mikä mua ihmetyttää on se että se kämppä oli täynnä roskaa ja paskaa. Samalla vaivalla kun heittää ketsuppipullon lattialle, ja tyhjän dödöpullon johonkin kaappin, heittää ne roskikseen. Se roskan määrä kielii jo jostain aivan muusta....

Yhteistyössä