IhmeKetju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnnenPilvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnnenPilvi

Uusi jäsen
24.02.2012
1
0
1
Hei!

Olen viime aikoina lueskellut paljon Lahjamunasoluhoito vol2 -ketjua, mutta jotenkin tuntuu, että se ei ole ihan oikea foorumi minulle. Niinpä rohkaistuin kyselemään, löytyisikö täältä samassa tilanteessa olevia:confused:

Olen 36-vuotias (vm -75), DH (Dear Husband:heart:) on samanikäinen. Olemme yrittäneet hankkiutua raskaaksi tammikuusta 2011 ja kesäkuussa 2011 hakeuduin Väestöliittoon. Heinäkuussa 2011 raskauduin luomusti, mutta raskaus päättyi varhaiseen keskenmenoon elokuussa:'( Tiesin kaksi viikkoa olevani raskaana:'( Ennen joulua meille tehtiin kaksi inssiä ja joulun jälkeen yksi IVF: insseistä negat ja IVF:stä ei vastetta munasarjoista.

Minulla on korkea FSH, matala AMH, matala PROG ja lisäksi kilpirauhasen kanssa ongelmia (vajaatoiminta ja vasta-aineet). Olisi Suuri Ihme, jos saisimme luomuraskauden ja -vauvan. Tammikuussa 2012 pääsimme Väestöliiton lahjamunasolujonoon, joka on vuodenmittainen. Huonoina päivinä tuntuu, että lahjavauvakin olisi Pieni Ihme:'(

Tulevaisuudessa on siis odotettavissa... Niin, en tiedä: toiveita ja odotusta:confused:, joita haluaisin jakaa samassa tilanteessa olevien kanssa:hug:

Yhteistyössä