ihmekeitto ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muffini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muffini84

Vieras
ajattelin kokeilla tätä ns. ihme kettoa...
Onko muut kokeilleet/laihtuneet..
joo tiedetään ettei nää pika diet. laihuta "oikeesti" poistaa kuonat ja nesteet kyllä.
Mutta kaikkea on kokeiltava, enne ku uskoo-
20kiloa tullut/jäänyt lapsista tässä ajan myötä ja kaikki nuo pitäs saada pois.
3x viikossa hikeilen 1h lenkin + jumppaa n.1h30min
2x viikossa 1h pyörälenkin + jumppaa
1x aerobikkaan + pallo jumppaa n. 1h

joka päivä myös pikkulenkkejä rattailla... jne

mitäköhän tähän ottasi vielä mukaan, että laihutus onnistuisi mahd. hyvin!!!!!!!!!!!!????? neuvokees

tolla liikuntamäärällä jätät kaikki ihmekeitto-dietit veke. Sun kuuluu syödä kunnolla ja saada hyviä rasvoja. Jos liikkuu kauheesti eikä syö mitään, niin sitten ei laihdukkaan, koska elimistö luulee, että sulla on nälänhätä ja alkaa olee "säästöliekillä". Musta parasta olis jos pystyisit painonvartijoitten pointseja ruveta laskee, ite hurahdin niihin nyt tän viikon (ja 2,2kg:n pudotuksen) myötä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2005 klo 06:58 muffini84 kirjoitti:
joo tiedetään ettei nää pika diet. laihuta "oikeesti" poistaa kuonat ja nesteet kyllä.

mitäköhän tähän ottasi vielä mukaan, että laihutus onnistuisi mahd. hyvin!!!!!!!!!!!!????? neuvokees

Laskin pikaisesti että sun liikuntapisteet (points-ohjelmalla) on 45 pistettä/viikko!!!!!! Ja ilman siis noita rattaiden kanssa kävelyjä. Jos siis olisit mun kanssa saman kokoinen. Mulla on yhdelle päivälle pointseja käytössä 22, ja liikun joka päivä 2-3 pisteen edestä suurinpiirtein. Liikuntapisteitähän ei saa muuttaa ruuaksi kuin 12, mutta silti on ihan uskomaton tuo sun liikkumisen määrä. Siksi tarvitset OIKEASTI kunnon ravintoa, etkä mitään ihmediettejä...

mä oon kanssa samaa mieltä edellä mainittujen kanssa. Kannattaa syödä tavallista ruokaa ja liikkua reippaasti. pisteiden avulla oppii syömään sopivia määriä ruokaa. On sitten helpompi pysyäkin hoikkana !
eikä liian vähällä ruualla muuten kauaa edes jaksa tota määrää urheilla.
tsemppiä !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2005 klo 10:20 qwert kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2005 klo 06:58 muffini84 kirjoitti:

Laskin pikaisesti että sun liikuntapisteet (points-ohjelmalla) on 45 pistettä/viikko!!!!!! Ja ilman siis noita rattaiden kanssa kävelyjä. Jos siis olisit mun kanssa saman kokoinen. Mulla on yhdelle päivälle pointseja käytössä 22, ja liikun joka päivä 2-3 pisteen edestä suurinpiirtein. Liikuntapisteitähän ei saa muuttaa ruuaksi kuin 12, mutta silti on ihan uskomaton tuo sun liikkumisen määrä. Siksi tarvitset OIKEASTI kunnon ravintoa, etkä mitään ihmediettejä...

kyllä tuo liikunta vasta alkusuoralla viikon tehnyt ja tuntuu ettei jaksa..pakko vaan painaa.
painan 77kg ja 167 pitkä... nuo painon vartijat kiinnostaisi mutta liian kallista minulle eikä aikaakaan jää niissä olla.. mikä se kirje kurssi tms oli. et voisi kotona tätä toeuttaa,, mitkäköhän pistemäärät mun painoiselle olisi. ottaen huomioon ton liikunnan? =)

Yhteistyössä