Ihmeellistä toimintaa tuolla ExtraFilmillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Apila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Apila

Aktiivinen jäsen
16.09.2008
1 113
0
36
Tilasin jo viime viikolla valokuvia (normaalia isompia) tarkoituksena kehystää niitä pukinkonttiin lahjaksi. Vasta tänään tuli sähköposti-ilmoitus, että tilaus epäonnistunut! Kiva. Yritin soittaa, mutta asiakaspalvelu oli ehditty sulkea kello 14.

Että kiitti vaan, eipä tule kiire ollenkaan. Ja heiltä en kyllä enää ainakaan tilaa, vien levyllä suoraan johonkin paikalliseen kuvaamoon.

Ihmettelen vaan, että eikö tuo virheilmoitus olisi voitu antaa nopeammin. Joka päivä kytännyt jo postiakin, ettei mies saa vihiä tulevasta joulupaketista.

Mä tilasin viime kesänä heiltä hääkuvat ja suurennokset sieltä. Joistain puuttui siivu yläreunasta, niin että sulhasen hiuksista puuttui osa. Sain uudet, koska alkuperäisissä oli jopa varaa pään päällä. Nyt tilasin kolme kalenteria sieltä ja niissä samaa vikaa, päistä puuttui osa. Sain sitten alennusta, kolme kalenteria yhden hinnalla ja postimaksu peruttiin :-)
En silti aio enää sitä käyttää.

Tosi tylsää sulle, ettei enää taida ehtiä.

Käsittämättömän huonoa asiakaspalvelua! Luulisi nykyaikana, että tulisi heti joku virheilmoitus jos jonkin menee pieleen. Mutta reilu viikko?! Muutenkin toimitusaika näinä aikoina normia pitempi. En voi kyllä suositella kenellekään kyseistä firmaa.

Ja tuo päät-puuttuu-hääkuvista ja kalentereista vaan vahvistaa tätä mun päätöstä. Kiitti :)

Mä tilasin kaksi kuvakirjaa mummoille joululahjaks. Kannessa luki mummojen nimet ja kuvat oli valittu molempien suvuista. Noh kirjan nimet oli nyt siis just väärinpäin, eli mun äidille menevässä kirjassa oli kuvia mun anopin perheestä.

Toissa vuonna tilasin kans mummoille jouluks seinäkalenterit, no postissa tuli yks oikee ja toinen olikin jonkun ihan toisen perheen, siis meille täysin tuntemattomien, kenen lie ollut!

Meillä onkin aina hiukan "huonoa tuuria" tommosissa. Osattiin oottaa että jotain varmasti menee pieleen. Tarkistin vielä äsken että olinko itse laittanut noihin kuvakirjoihin kansitekstin väärin, mutta empä ollut. En voi nyt noita antaa niille, kun tuskin haluavat kuvia toistensa perheistä... Maanantaina sit pitää soittaa valittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuvis:
Mä tilasin kaksi kuvakirjaa mummoille joululahjaks. Kannessa luki mummojen nimet ja kuvat oli valittu molempien suvuista. Noh kirjan nimet oli nyt siis just väärinpäin, eli mun äidille menevässä kirjassa oli kuvia mun anopin perheestä.

Toissa vuonna tilasin kans mummoille jouluks seinäkalenterit, no postissa tuli yks oikee ja toinen olikin jonkun ihan toisen perheen, siis meille täysin tuntemattomien, kenen lie ollut!

Meillä onkin aina hiukan "huonoa tuuria" tommosissa. Osattiin oottaa että jotain varmasti menee pieleen. Tarkistin vielä äsken että olinko itse laittanut noihin kuvakirjoihin kansitekstin väärin, mutta empä ollut. En voi nyt noita antaa niille, kun tuskin haluavat kuvia toistensa perheistä... Maanantaina sit pitää soittaa valittaa.

Noi kalenterit tuli muuten IFI:ltä. Eli osataan sielläkin mokailla! Naurattaa lähinnä, mut sit ei naurata jos en saa uusia jouluks ja toinen pitäis vielä postittaa.

Helkkari mitä kämmäilyä! Päät puuttuu ja nimet miten sattuu, väärä kalenteri!? Huh. Tosiaan, taidan vaan polttaa levylle ja viedä johonkin keskustan liikkeeseen suoraan. Ja kiirehän tosiaan tulee kun pitää niitä vielä ympäri suomea postitella!

Mie olin tilaamassa netin kautta, kun huomasinkin, että paikallinen valokuvaamo teki samoja tuotteita (kalenteri, muki) ja halvemmalla!! Kannattaa siis käydä vilksemassa liikkestäkin minkä hintaiseksi tulisi. Ja valmiin tuotteenkin sain nopeammin liikkeestä, kuin nettikauppa olisi luvannut.

Mä luulen että myös alan tilailemaan erikoisemmat jutut ihan paikallisista liikkeistä.Tilasin eiriltä joulukortit ja toimitusaika 2 viikkoo |O |O Tänään ne haetaan,mut jännityksellä odotan onko ne ihan pilalla,tulee kiire teettämään uudet!!Tästä lähtien tavalliset valokuvat vaan netistä,kiitos!

Yhteistyössä