Ihmeellinen päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päässä vikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päässä vikaa?

Vieras
Mikä ihme tää nyt on, tää päivä on mennyt jotenkin "sumussa", ihan kuin jotenkin puoliunessa olisin. En oo mitenkään erityisen väsynyt, ehkä nyt hieman, mutta en mitenkään huomattavan paljoa. Eikä mitään erityistä ole tapahtunut. Välillä musta tuntuu että ihan kun oisin ollut nukkumassa ja nähnyt juuri unta. Ei siis sillä lailla että todellisuuden tapahtumat tuntuisivat unelta vaan silleen että mulle tulee joku tapahtuma mieleen, jota ei ole oikeasti tapahtunut, ja ihan kun oisin juuri nähynt sen unessani. Vaikka oon tässä siis ihan normaalisti puuhaillut kaikenlaista. En osaa selittää tätä järkevästi eikä tää järkevältä varmaan kuulostakaan :D Siis lyhyesti sanottuna: Tuntuu siltä kuin torkahtelisin vhän väliä ja näkisin lyhyitä unia, vaikka tosiasiassa taidan olla ihan hereillä koko ajan.

Ei oo mitään lääkitystä... Raskaana olen kyllä ja sehän nyt voi aiheuttaa ties minkälaista mutta en sit tiiä liittyykö tuo siihen. Ton viestin jälkeen vielä jonkin aikaa oli sellanen olo, en edes nyt muistanut mihin aikaan kirjoitin tuon viestin (olisin veikannut jotain aamupäivää mutta ei näköjään). Ja monta "dejavu" kokemusta tuli kans päivällä, vissiin joo siis aivot vippaa jotenkin mutta miksi ja miten..

Joku nyt tulee sanomaan että mee aiemmin nukkuun niin ei tuu ongelmia :D Normaalisit mä oisin nukkunut kyllä jo monta tuntia mut nyt oon jotenki ihan unohtanu vilkastakaan kelloon päin. Pitääpä suunnistaa sänkyyn-

nuo mun kertomat jutut on mennyt pois mutta tänään yhdessä välissä illalla mun silmissä näky pitkän aikaa jotain ihme valoja/kuvioita tms jossain näkökentän sivuilla . Sit kun tuo vaiva lähti niin rupes päätä särkeen tosta ohimon kohdalta ja särkee vieläkin, otin särkylääkkeen mutta ei oo vielä ainakaan auttanut

Yhteistyössä