ihmeellinen limapallo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mollukka

Jäsen
26.10.2004
110
0
16
piti tulla ihan tänne kyselemään että mikä se voisi olla. rv 6+2 ja eilen alkoi tiputteluvuoto ja tänään sitten koveni kivut ja lisäänty vuoto. Aika varma että kesken meni, vaikkakin kolme tuntia sitten kohdussa jotain vielä oli, mutta ei lääkärikään sikiötä siellä nähnyt. Niin no kivut tosiaan tunti sitten koveni tosi tosi kovaksi.. ei enää panadolit auta. ja sitten pulpahti taas jotain siteeseen. kun menin katsomaan että joko vuoto nyt kunnolla olisi alkanut niin siinä oli sellainen kirkas pienen kalansilmän näköinen läpinäkyvä ihmeellinen klöntti. Ja enhän minä voinut olla ihmettelemättä mikä se oli, niin sieltä sisältä tuli nestettä. Oliko tuossa meidän pikkuinen nyt sitten. ultrassa sanottiin että 6mm on nyt kooltaan ruskuaispussi tai joku kuitenkin. ja tuo klöntti oli hyvinkin samankokoinen. Onko muilla kokemuksia klönteistä. Kaiken tämän surun keskellä niin tuollainen kuitenkin herättää mielenkiintoa.. ja onhan se toisaalta ihmeellistä että saa nähdä oman "pikkuisensa" vaikkakin vasta kehityksensä alkutaipaleella.. ja keskenjääneenä..

Minulla oli viikkoja myös vähän yli kuusi, ja alkoi tulla verta ja sitten joukossa oli klöntti ja rihmoja (??). Otin ne talteen ja tutkin, mutta vaikea sanoa, mitä olivat. Oletan kuitenkin kyseessä olleen keskenmenon, lääkäriin olen vasta menossa. Minkäänlaisia kipuja ei ollut.

juu.. kyllä varmasti sinunkin kannattaa käydä lääkärissä.

Ihan hirveitä kokemuksia nämä on. ei siitä pääse mihinkään. Vaikka vain pariviikko ehtinyt sisäistää että on raskaana, niin silti kun se loppuu niin yllättäen, kamalaa.

Mulla vuotoa ei tule öisin yhtään, mutta heti aamulla alkaa, ei vielä runsaampaa ku kuukautisvuoto, mutta muistuttaa jo kovasti kuukautisvuotoa olemukseltaan. Toivon tässä koko ajan että vuotaisi nyt kunnolla, ettei joutuisi tyhjennyttämään itseään. Pelottaa.

En tiedä. ensiviikolla olisi aika alkuraskauden ultraan. Pitää varmaan katsoa jos maanantaina ei ole vielä vuodot kunnolla alkaneet, että mitä pitäis tehdä.. alkaa oma-alotteisesti ehdottelemaan tyhjentämisiä..

ai niin. se piti vielä sanoa että kipuja on kovasti.. ei nekään ylitsepääsemättömiä, mutta on kuitenkin kipuja. siitä vetelen todellakin omat johtopäätökset että kesken meni, ja uskallan syödä särkylääkkeitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 09:28 mollukka kirjoitti:
ai niin. se piti vielä sanoa että kipuja on kovasti.. ei nekään ylitsepääsemättömiä, mutta on kuitenkin kipuja. siitä vetelen todellakin omat johtopäätökset että kesken meni, ja uskallan syödä särkylääkkeitä.

Älä vielä vedä omia johtopäätöksiä. Minulla takana kaksi keskenmenoa ja yksi synnytys. Tämän syntyneen kohdalla oli vuotoa ja kovia kipuja, mutta silti kaikki oli hyvin. Toivottavasti myös sinulla.

Minulla oli siinäkin suhteessa sama juttu, että öisin ei vuotanut verta ollenkaan, päivisin suunnilleen saman verran kuin kuukautisten aikaan. Tasan viikon sitä kesti, nyt siis jo loppui.

Yhteistyössä