Ihmeellinen kyrpä

• Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
Nanna
Baarireissulla sattui mukan suomipoika, vaalea viikinki, jolla vähän lihaksenpoikastakin hihassa. Suu kävi kuin myllynratas vielä seksinhetkelläkin. Oikein lykkäsi huumoria. Sitten tuli kalun paljastamisen paikka. Siitin oli vihreä. Kai se oli maalattu. Siinä oli tummia kuvioita vihreällä pohjalla ja ne eivät olleet verisuonia, vaikka se lerppu jo hiukan stondasikin.
Terskan lähellä oli joku ornamenttikuvio ja ylenpänä sellaista koukeroista pellavankukkakuviota. Ihan terskaan oli piirretty pieni piilukirves.
Minä tätä ihmettelemään ja mies selitti, että on lapsena asunut sellaisella paikkakunnalla Pohjanmaalla, että uskovaiset pakottivat näin tekemään., Kuvioista saatiin tarkastettua, oliko poika kastanut kaluaan ennen aikojaan. Tuo vihreä väri nimittäin kestää vain muutaman päivän kerrallaan ja siskonsa tai äitinsä käyvät vieläkin maalaamassa sen pensselin.
No, se toimi moitteettomasti ja miehen pääkin oli ihan selkeä. Kumarsi kun lähdin ja antoi käyntikortin. Jäin ihmettelemään mikä tuollainen uskonto on. Ei se ainakaan lestadiolainen ollut, koska sillä on vain yksi sisar ja ensimmäiseksi heilutti mustaa kortonkia nenäni edessä.Ei sitä kuitenkaan sitten käytetty kun minulla on ovari vasta viikon päässä:) Sanoin vaan. Ei poika tiedä, että on nyt paksuna.Noin miehenä.Tuleekohan kersalle kirjava muna?

Oon kuullut
Olen kuullut, että jossain Sardinian suunnalla asuisi yhä heimo, jonka suvussa kaluissa on jonkinlaisia kuvioita ja kalu on vaalean vihertävä väriltään. Tämä ominaisuus on vähentynyt sukujen sekoittuessa.Suomessakin on nähty näitä saman suvun miesten risteytymiä. Yksi lääkäri kirjoitti tästä ilmiöstä Anna-lehdessä taannoin. Periytyy väistyvästi ja ovat kuulemma suurimunaisia.

Maanasukas
Meidän planeetalla, eli maapallolla ei ole kyseistä uskontoa tai tapaa ole käytössä, jossa äiti maalaa pilin vihreäksi. Kehottaisin kysymäämään aurinokuntamme planeetalta Mars, siellä on noi vihreät värit käytössä ja äidit ehkä suvaitsevaisempia. Voi olla, että Marssissa on joku uskonnollinenyhteisö josta emme ole vielä tietoisia tai sitten munien tervaaminen vihreäksi on heillä arkipäivää...

Luulen, että jos mies tai ufo siementää sinut vihreällä munalla, niin myös lapsistasi tulee vihreitä, ainakin kehoittaisin varovaisuuteen. Tilastojen mukaan vihreiden lasten koulukiusaamis prosentit ovat hyvin korkeita, joka tulee ottaa huomioon jälkikasvua suuniteltaessa vihreämunaisen miehen kanssa.

Musta kortonki viittaisi kuitenkin Afrikalandiaan, joka sijaitsee maassa, sen asukkaat ovat hyvin nokkelia, vaikka asuvat puuussa. Muistuttaisn ns. Nigerialaisista kirjeistä joihin on haksahtanut jopa rakaan Isänmaamme ministereitä kuten Olavi J Mattila...

Mies on muuten huijannut sua! Viikingit elivät ja touhuilivat 1000-luvun molemmin puolin. Viikingit olitvat Norjalaisia, ruotsalaisia ja tanskalaisia, suomaliset olivat silloin muuten mukavia, mutta eivät viikinkejä (noo... nyt harmittaisi jos ois joku onneton viikinki tatuointi, jos en ois Åke)

Vosinkohan tuntea itseni näin viisaaksi josssain muualla, vähempikin riittäisi....

Allekirjoittanut

Pate
Minä puolestani olen lukenut tilaston, jonka mukaan vihreämunaisia kiusataan prosentuaalisesti hyvin vähän. Johtunee siitä, että hyvin harva joutuu paljastamaan muniaan edes nykyisen lainsäädännön aikana.
Ainakaan peruskoulutasolla vihreämunaisia ei tiedetä kiusatun paitsi, paitsi joku Vähä- jääskö Ullavalta on kirjoittanut serkkunsa kuulleen tämmöisestäkin tapauksesta Pihtiputaalaisessa matkahuollossa.

Meidän ei ehkä kannattaisi niin kovin miettiä minkä värinen pili on vaan miettiä minkätyyppisessä varressa pili on kiinni. Onko se hauskan miehen etupuolella vai Åken takapuolella, ja onko omistajan perse kyllin ketterä. Se muovaa myöhemmin myöskin miehen luonnetta.
Tästä kannattanee mainita sukututkimuskirjoissa, jotka ovat tulleet hyvin suosituiksi sen jälkeen kun selvisi, että Lipponenkin on italialaisen Lomabardian kuninkaan jälkeläinen.

Yhteistyössä