Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:mä näin yks yö sellasta unta että pelasin hedelmäpeliä ja yhtäkkiä riville tuli KOLME SATEENVARJOA ja voiti 800e![]()
mikä lie enne oli. harmi vaan ku en oo vieläkään löytäny hedelmä peliä missä olis sateenvarjoja, vaikka kovaa yritin etsiä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mä taas näin unta että yks perhetuttava oli opetellu tekemään tatuointeja. siinä se iloisesti tatuoi spiderman aiheista tatskaa mun jalkoihin... sit siinä unessa oli pätkiä vanhasta unestaoli aika hiuketa ku siinä vaiheessa mä tajusin että mä nään unta ja aloin pistää elämää risaseks.
Alkuperäinen kirjoittaja Crone:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:mä taas näin unta että yks perhetuttava oli opetellu tekemään tatuointeja. siinä se iloisesti tatuoi spiderman aiheista tatskaa mun jalkoihin... sit siinä unessa oli pätkiä vanhasta unestaoli aika hiuketa ku siinä vaiheessa mä tajusin että mä nään unta ja aloin pistää elämää risaseks.
Spaikki tatska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:joo ei se vielä mitään, mutta nyt mulla on ollu koko kehossa semmonen hytinä että pitäs saada uus tatska johonki
tässä yritän luonnostella että millasen mä haluisin ja mihin, vai jatkanko mä ehkä tätä vanhaa...